Yamaha R-N803D - Reviews

Aantal kanalen
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Nemesis 04-02-2018

Uitstekende stereo receiver

Omdat ik geen 7.1 meer wilde en ik weer high end luidsprekers in de huiskamer ging gebruiken zocht ik een receiver die stereo high end kon aansturen maar ook mijn andere ruimtes kan combineren met Wi-Fi boxen. Deze Yamaha oplossing is fantastisch. Warm, vol en perfect te combineren met Tidal, server, wx030 in de andere ruimtes. Prestatie zijn boven verwachting.

Pluspunten

• Super eenvoudige bediening met app
  • Krachtige versterker voor high end boxen
  • Geen extra toevoeging van bijv blue sound nodig
  • Snelle installatie
  • Perfecte stereo afstelling met YPAO

Minpunten

• Ik heb er nog geen opgemerkt

John1971 04-11-2017

Geweldige klank

Tijdje getwijfeld. Mijn huidige reciever 8 jaar oud vervangen voor nieuwe reciever of deze stereo reciever. Home cinema geluid gebruik ik al een paar jaar niet meer. Stereo kinkt voor mij prima. Dus dat was doorslag gevend voor deze aankoop. Een zeer volwassen stereo reciever met een verrassend warm en helder geluid. Ontdek ineens meer dingen in mijn favoriete muziek. Je merkt dat het een high end reciever is die zijn mannetje staat.

Ook bij films mis ik het cinema geluid niet. Transformers denderen letterlijk door de woonkamer :-} in combinatie met de teufel ultima 40mk2 een prettig duo. De retro look vindt ik geweldig. Maar snap dat niet iedereen de look waardeerd. Ook het hart van de reciever maakt duidelijk dat we hier met een high end reciever te maken hebben. In deze prijs klasse een topper.

Zeker het aankopen waard. Wat ik wel mis is een HDMI met ARC functie. Is met optisch op te lossen. Maar HDMI ARC is gemakkelijk.

Pluspunten

• Mooi warm en vol geluid
  • High end stereo reciever
  • Ontdek nieuwe geluiden in muziek
  • Solide bouw
  • Streaming

Minpunten

• Geen HDMI met ARC voor tv

piet schipper 28-10-2017

mooie receiver en strak van vorm.

Mooie receiver strak van vorm , het geluid is prima en zoveel mogelijkheden .
en de music cast app werkt prima.

Pluspunten

• De mogelijkheden van de receiver
  • Ziet er degelijk uit