Yamaha R-N402

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha R-N402 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mozzer00 27-02-2021

Doet precies wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Yamaha R-N402

Super apparaat. Doet echt alles wat in de beschrijving staat. Gebruik hem hoofdzakelijk voor Internet radio, Spotify en het aansturen van de bluetooth speaker in de badkamer. Dit laatste was wel even zoeken hoe deze te verbinden.

Pluspunten

• Ondersteuning bluetooth speakers

Frans Meeuws 18-01-2018

Mooi eenvoudig uiterlijk

Geschreven voor: Yamaha R-N402

Zeer goede veelzijdige receiver zonder surround toestanden. Gewoon 2 kanaals met A en B-circuit maar wel met alle geavanceerde mogelijkheden van dit moment. Gewone FM-ontvangst via de kabel maar ook DAB+. Internetradio en streaming met spotify c.a.
Zeer goed geluid. Met de Yamaha app MusicCast is het bedienen van de receiver een eitje! (kan uiteraard ook met meegeleverde afstandsbediening).
Kortom, een prima tuner/versterker en nog veel meer in één apparaat. Analoge en digitale ingang(en).

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • geluidskwaliteit
  • wifi

Minpunten

• Voor DAB heb je een betere antenne nodig