Onkyo TX-NR656 - Reviews

7.2
HDMI in
Kleuren
zilver

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jacques Cousteau 16-10-2017 Product paar weken in bezit

Prima Prijs / Kwaliteit verhouding

Mijn oude Onkyo TX SR875 had voor een tweede keer de HDMI printplaat defect en dat liep qua kosten behoorlijk in de papieren. Gezien de nieuwe technieken in de huidige receivers vond ik het zodoende ook niet de moeite om hem te laten repareren.

Volgend jaar gaan wij verhuizen en dan wil ik eigenlijk de opties nog eens tegen het licht houden, zodoende was deze receiver de oplossing voor een tijdelijke invulling.

Dit bevalt prima. ik moet eigenlijk zeggen dat hij op het eerste gevoel weinig onder doet voor mijn vorige receiver. de mogelijkheden met streamen via spotify zijn echt super, zoveel gemak.

de autosync installatie is erg gemakkelijk , wat dat betreft is de installatie een fluitje van een cent.

al met al prima receiver voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • prima DAC
  • Simpele installatie

Patrick 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

Prima aankoop!

Aangezien mijn vorige Onkyo geen 4k ondersteunde, nu de tx-nr656 aangeschaft. Heel mooi beeld, perfect geluid, veel instelmogelijkheden. Niet te complex, goed overzichtelijk nederlandstalig menu, goede app en tegen een gunstige prijs bij foka.nl.

Pluspunten

• 4k beeld
  • Prima geluid
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Forse omkasting

Henk 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte reicever

Ik zocht een receiver met phono-ingang, Multi-zone en minimaal 5.1 dolby voor een betaalbare prijs. De NR656 voldoet aan alle verwachtingen, is makkelijk te bedienen via de app.
Het is even zoeken (ook met de handleiding erbij) maar toch binnen 2 avonden volledig geïnstalleerd. Niet gek voor iemand met beperkt affiniteit met elektronica. Ik ga de moderne elektronica nog leuk vinden.

Pluspunten

• Functionaliteit
  • Relatief eenvoudige installatie

Henk 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Dynamisch geluid

Prachtig dynamisch geluid, uitgebreide instelmogelijkheden.
Netwerk en streamen werkt perfect. een prima receiver, voor een scherpe prijs!

• Bediening