Harman Kardon AVR 171

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon AVR 171 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Jeas 23-12-2013
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 171

Het geluid van de AVR 171 is goed. De mogelijkheden zijn meer dan genoeg. In het begin is het wel zoeken naar de juiste instellingen. Het gebruikers gemak is lastig. Omdat er veel is in te stellen, is het instellen soms wat lastig.

Smaken verschillen bij de vormgeving. Mijn mening is dat het Design wat goedkoop over komt. Dit in tegenstelling tot de vorige modellen. Veel plastic en de witte volume knop is erg fel. Gelukkig kan het licht van deze knop wel uitgezet worden. De OSD functie is erg saai uitgevoerd. Er is geen moeite gedaan om deze functie te vormgeven.

De Iphone/Ipad App werkt niet. Je kan via de Iphone/Ipad wel muziek afspelen, via het netwerk. De AVR 171 bedienen met de Iphone/Ipad werkt niet. Harman Support werkt erg traag. Ze beloven binnen twee weken een oplossing. Dit lukte Harman Support niet. Ze kwamen niet eens in de buurt van de beloofde twee weken.