NAD Viso Five

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD Viso Five op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Peter AQ 22-02-2010
Geschreven voor: NAD Viso Five

Uiterlijk en geluidskwaliteit prima in orde.
De Viso heeft geen Lip-sync regeling die voorkomt dat beeld en geluid achter niet gelijk lopen. Het niet synchroon lopen is zeer storend. NAD heeft hier helaas (nog) geen oplossing voor.
ook maakt het loopwerk van de speler relatief veel lawaai

fienepien 03-11-2008
Geschreven voor: NAD Viso Five

Deze receiver is echt het nieuwste snoepje van NAD. Een kwalitatieve DVD-speler,tuner en versterker in één! Dat is waar de markt al jaren op wacht, toch! Kan hem iedereen aanbevelen. Ook is er een dockingstation bij te komen, welke via de afstandbediening gemakkelijk te bedienen is. Twijfel niet en ga naar een dealer om te luisteren.

dre2 07-08-2008
Geschreven voor: NAD Viso Five

Heb nu sinds een maand de Viso 5 in bezit, gekocht icm een KEF 5005.2 speakerset.

Ik was op zoek naar een apparaat, dus een 5.1 set met een dvd speler erin gebouwd, zonder al te veel in te leveren op kwaliteit.

Met dit apparaat ben ik gewoon meer dan tevreden, neemt, in verhouding, weinig ruimte in, hij past gewoon in mijn stereomeubel en het geluid is icm de speakers is gewoon top.

Aansluitmogelijkheden zijn ook meer dan voldoende, op de NAD site kun je de achterzijde ook bewonderen.

Verder ziet hij er gewoon sjiek uit.

Afstandbediening is reuze handig, je kunt er meerdere apparaten mee bedienen zoals je tv en je videorecorder.

Als je een apparaat zoekt met alles in een en je hebt hoge eisen, dan is dit je keuze.