Pioneer VSX-830-S - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Hdmi in

9,1

eus 23-02-2016 Product maand in bezit

Een top apparaat voor een goede prijs.
Heel veel instel mogelijkheden.
Het is wel ff een dingetje voor je de set goed afgesteld hebt. Maar als ie eenmaal goed ingesteld is dan heb je ook wat. Heb er teufels ultimate 40 5.1 surround set aan hangen. Alles bij elkaar klinkt het echt super strak.
Een aanrader.

Peter1965 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds kort deze in de woonkamer staan,mijn Marantz had het na 6 jaar al begeven.In een woord fantastisch,bedienen en setup via mijn tablet,plenty aansluitingen en een super geluid,duurzaamheid nog niets over te zeggen maar zal Pioneer kennende wel goed zitten.Zijn grotere broer de vsx 930 is trouwens het product van 2015-2016 geworden bij What,s hifi

Geertkol 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

Na ongeveer 10 jaar ging mijn oude pioneer receiver stuk en dus dit nieuwe model de VSX-830-S (zilver) gekocht. Omdat pioneer apparatuur mij altijd goed heeft voldaan wederom een pioneer apparaat aangeschaft dus. Wat een kwaliteit en mogelijkheden! Dlna, Bluetooth, Wifi, Internetradio, Spotify etc. etc. etc.

Setup was een fluitje van een cent en binnen enkele ogenblikken had ik het systeem perfect werkend in mijn wifi thuisnetwerk. Ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar ben tot nu toe zeer onder de indruk. Geluidskwaliteit gewoon top zoals het moet zijn!

Setup en bediening met android telefoon, android tablet en mijn Ipad via de pioneer setup en de pioneer navigator app is een fluitje van een cent. Aansluitmogelijkheden voor mij meer dan voldoende. Top apparaat waar ik nog veel plezier aan hoop te beleven. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen na een paar dagen, maar dit zal gelet op mijn eerdere ervaringen met pioneer vast goed zijn. Kijk voor meer informatie ook even op de pioneer website.

Ik ben een erg tevreden gebruiker, daarom nu al een vette 9!!!