Acer PD726W - Reviews

Standaardresolutie
XGA (1024x768)
Beeldverhouding (native)
4:3, 16:9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Acer PD726W op Kieskeurig.nl.

chriskeart 24-05-2007
  • Product half jaar in bezit

Hebben deze beamer aangekocht voor het projecteren in een zaal is een geweldig goed toestel, helderheid optimaal , zuivere kleuren die ook de echtheid wvan de kleuren weergeeft , het wirless heeft wel een korte vertraging wwardoor je bv powerpoint met muziek niet op de juiste moment kan afspelen wat erg spijtig is, daar we het frequent gebruiken doen dit dan ook handmatig.toch een schitterend toestel prijs kwaliteit zeker een 10

giuseppe 08-05-2007
  • Product kwartaal in bezit

7,6
In de gebruiksomgeving zijn er Apple-gebruikers. Vanwege de positionering van de beamer is bedrade aansturing geen optie. Maar er is geen mogelijkheid voor Mac-gebruikers om de beamer via de ingebouwde WiFi aan te sturen. Jammer maar waar.
Een tweede minpunt is dat de kleurdiepte via wireless maximaal 16bits is. Dit geeft een lelijk blokkerig effect bij verlopende kleurvlakken.
Verder is het een prima apparaat.

jvanbremen 10-02-2007
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb deze beamer nu 3 maanden in bezit en hij bevalt meer dan uitstekend. Hij wordt mobiel gebruikt, er zit standaard een mooie en stevige tas bij met beschermelementen. Met één druk op de knop verstel je de voetjes maar ook digitaal kun je via osd het beeld op alle manieren bijstellen. De lichtopbrengst is erg hoog, wat mij opvalt is dat de kleuren van het pc scherm ook daadwerkelijk zo te zien zijn. Zelfs op klaarlichte zonnige dag is het scherm nog zeer goed te zien, zelfs met veel daglichttoetreding. Het verduisteren van de ruimte is dan ook niet noodzakelijk. Een regelrechte aanrader, ik geniet er elke dag van wanneer ik hem weer mag gebruiken. Zelfs mijn cursisten zijn steeds vol lof over het uitstekende beeld. Ook erg gemakkelijk zijn de ingebouwde boxen. Niet twijfelen, deze nemen.

JK64 17-11-2006
  • Product maand in bezit

prachtig apparaat
Absoluut een aanrader
Probleemloos detectie van pc/laptop/camera
prachtig beeld (zelf op eco)