LG PF1000U - Reviews

Standaardresolutie
1080p (1920x1080)
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Ad Rabenort 27-02-2017 Product paar dagen in bezit

LG PF1000U beamer, beperkte functies in Europees model

De beeldkwaliteit van de beamer is zeker goed te noemen. Ook de lichtopbrengst is ruim voldoende.

Het draadloos verbinden met PC's voor het geven van een presentatie werkte maar met 1 van de 6 PC's die we probeerden. De problemen hangen samen met de gebruikte chipset in de PC. Alleen de Intel chipset lijkt te werken. Zelfs van twee dezelfde Lenovo laptop's wist er maar één een verbinding te maken.

Verder zie je op Youtube allerlei filmpjes die we bekeken om de keuze voor te bereiden. Echter, de getoonde functionaliteit wordt in het Europese model van de PF1000U niet geboden. De externe netwerkconnector is vervangen door een achterhaalde VGA connector en APP's zijn niet beschikbaar evenals de Magic afstandsbediening van LG die op de filmpjes wordt getoond.
Het is niet duidelijk of het bovenstaande slechts een kwestie is van nieuwe firmware, of dat het gewoon verouderde hardware is die in Europa wordt verkocht.

Kortom, geen goede zaak van LG om verschillende producten onder dezelfde productcode te verkopen. Dat werkt teleurstellingen in de hand en zal de verkoop negatief beïnvloeden.

Pluspunten

• lichtopbrengst
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• Internet connectie
  • Missende afstandsbediening "LG Magic"
  • Missende SMART TV APP's