Liebherr TP 1764 Premium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TP 1764 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

grevanlith 2 09-02-2024

liebherr TP 1764-23 Premium Geen gemiste kans

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Op 01 02 2024 heb ik mw. G. van Lith te Groningen een revieuw geschreven n.a.v. de aankoop (bij een heel goede witgoed winkel in Groningen* koop ik vaker nml., Ypey Expert in de Nw.Ebb. straat in Groningen) t.a.v. een nieuwe Liebherr ijskast/koelkast type : TP 1764-23 prijs: 649,00 euro. excl. verlengsnoer met uiteraard randaarde. Het oude verlengsnoer mocht i.v.m. garantiebepaling niet worden overgezet van de oude naar de nieuwe ijskast/koelkast. In de revieuw van d.d. 01.02 2024 jl., schreef ik een opmerking over de gemiste kans t.a.v. de indeling v.d. 'planken' in de deur. Een elektrici뮠die vandaag 5 februari 2024 bij mij thuis kwam om het stopcontact te verleggen zodat het verlengsnoer overbodig zou worden keek in de ijskast en zag dat de 'bewaarplankjes boven eentje toch naar beneden kon worden verlegd zodat er meer ruimte ontstond voor het bewaren van bv., becel flacons voor braden ea., Dus de gemiste kans van de eerste revieuw blijkt GEEN GEMISTE KANS. Alles weer als voorheen waar ik enorm blij mee ben...
---------------------------------------------------

Pluspunten

• stil
  • temp. licht in de deur .
  • verstelbare legplankjes in de deur
  • geen temp. insteller meer onderin de ijskast

h waalwijk 08-02-2024

werking goed ,indeling minder

werking koelkast is goed
te weinig variaties om plateaus neer te leggen om een gunstige indeling te maken

Pluspunten

• stil

Minpunten

• indelingsmogelijkheden

M.v.d.Westen 03-02-2024

3 opbergniveau's

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

fijne stille koelkast, jammer dat het bovenste plankje net niet de hoogte heeft voor een kuipje boter van 500gr
maar daar heeft de supermarkt weer een oplossing voor. De handleiding is heel duidelijk het instellen van de temperatuur ging daardoor prima. Voor deze blije senior gaat hij vast nog levenslang mee.

Pluspunten

• 3 opbergplaten
  • stevig, stil
  • snel op de juiste temperatuur

Minpunten

• krappe ruimte bovenste plank
  • sluiting vriesvak geeft harde klik bij dichtduwen

grevanlith 01-02-2024

Liebherr Eco in 'moderne tijd'

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Jarenlang al Liebherr koelkast gehad ( ook grote staande model) en ook na het stuk gaan van het laatste tafelmodel comfort ( na bijna 14 jaar) kocht ik het tafelmodel Liebherr TP 1764-23 kleur wit. Eco..Echter de indeling van de koelkast in de deur was ik niet blij mee, niet verstelbaar in hoogte, zodat bovenaan 2 'dragers' dicht op elkaar zitten en je geen producten meer kwijt kunt daarin van bv., een roosvicee flesje model...en andere zoals: becel v braden...Alle flessen nu in de onderste draagplank wat dan te weinig ruimte geeft voor wat je anders daarin kwijt kon.. Dat vind ik echt een gemiste kans van Liebherr.. ook vind ik de onderste groente lade wat onzinnig... ik hoop toch dat de koelkast zich een beetje zonder verdere 'kleerscheuren' goed houd. "In deze moderne tijd" gaan spullen eerder stuk wat weer een hoop afval teweeg brengt, zeker op witgoed gebied..Liebherr stond altijd goed aangeschreven bij mij en daarom ook opnieuw de aankoop bij dit merk.

Liebherr, een top merk. 27-12-2023

Mooi, goed en stil

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Liebherr is een bekend merk wat garant staat voor kwaliteit. Liebherr bied derhalve maar liefst 7 jaar garantie op dit product. De koel/vriezer ziet er om te beginnen mooi uit. De werking is uitstekend. Daarnaast is hij stil. De inhoud en indeling voldoet aan mijn eisen. De 2 aparte groentelades zijn fijn. Zo kun je groente en fruit scheiden van elkaar. Heb lang nagedacht of ik een minpuntje heb ontdekt echter dat is niet zo. Kortom: een aanrader.

Pluspunten

• Mooi
  • 7 jaar garantie
  • Stil
  • Goede indeling
  • Voldoende ruimte

k***********@g******** 15-11-2023
Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

prima koelkast met vriesvak. Bijzonder stil en zuinig. uitstekende service.

t********@m********** 08-11-2023

Liebherr koelkst

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

koelkast met vriesvak, digitale temperatuurweergave erg handig. Prima apparaat

Pluspunten

• vriesvak
  • digitaal

Ton uit Amsterdam 21-10-2023

bevalt goed. Cashback is een valkuil

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

positief: De koelkast is geweldig. Echt stil en heel mooi. Dit model heeft drie planken waardoor je toch veel kwijt kan in zo'n kleine tafelmodel... De bediening is simpel.

negatief: Echter door de klant te dwingen een 'cashback' formulier in te vullen met meer gegevens dan je voor je belastingdienst nodig hebt vind ik dat Liebherr de klant in de tang neemt. OF je moet de 50 Euro die je teveel hebt betaald niet terug willen.

Pluspunten

• echt stil
  • alles voelt stevig en is mooi gemaakt

Minpunten

• cashback
  • de koelkast heeft geen minpunten

m**y@x**l.nl 21-10-2023

een aanrader

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

De enige tafelmodelkoelkast met drie leggers/planken, zo goed als stil!! En alles is van 'stevige' kwaliteit. 'Build Quality'. In de showroom voel je dat eigenlijk al.
Leuk dat je op het schermpje de actuele temperatuur kan aflezen.

Eugene 16-06-2023

Tafelkoelkast TP1764 Top Kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Koeling is uitstekend. Mijn groente en fruit blijft vers dagenlang. Er zijn drie glazen rekken die de ruimte optimaal verdeelt. Er is ook een halve rek dat over de achterste helft kan schuiven voor grotere potten of bewaardozen. Handig. De vriezer is ruim genoeg voor ijsdozen, bewaardozen en ijsblokken.
De achterkant van de deur heeft ook veelruimte voor eieren, drank en sauzen. Het is erg stil behalve een kleine geritsel nu en dan en heel af en toe een toon die omhoog gaat🤓. Dit was mijn tweede exemplaar—de eerste was muisstil maar had lelijke beschadigingen op de topplaat. De zaak Praalder, Den Haag bracht een nieuwe 3 dagen erna. Top zaak.

Pluspunten

• 3 rekken
  • 2 grote groente lades
  • Vrij stil
  • Verstelbare rekken in deur

v***********@g******** 02-06-2023

Slechte indeling

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Mijn vorige koelkast was ook een Liebherr, daar was ik zeer tevreden mee. Na 28 jaar begonnen de deurrubbers te slijten en besloten wij weer voor een Liebherr tafelmodel met vriesvak te gaan. De indeling is niet te vergelijken met de vorige koelkast. De glazen platen zitten zo dicht op elkaar, dat er bijna niets tussen past. De indeling van de deur is nog bedroevender: Het onderste flessenrek is zo hoog, volgens mij bestaan er niet zulke hoge flessen. Het rek wat er boven zit, daar past nog niet eens een flacon bakken en braden van welk merk dan ook in. We hebben het eierrek uit de deur gehaald, zodat we daar een potje jam en smeerkaas kwijt kunnen. Het is goochelen om de boodschappen voor het weekend er in kwijt te raken. Koelen en vriezen doet die uitstekend en we horen hem niet aanslaan.
Spijt van deze aankoop

Pluspunten

• koelt goed
  • vriest goed
  • geluidsarm

Minpunten

• slechte indeling in deur
  • kleine groentelade
  • er past net een pak vla tussen de schappen

Officiële reactie van Liebherr 05-06-2023

Goedemorgen, vervelend dat u niet tevreden bent met de indeling. Als wij een ouder model uit 1995 (28 jaar oud) erbij halen dan is de indeling van het apparaat vergelijkbaar. Afhankelijk van model en uitvoering kan het wel zijn dat er 4 deurvakken aanwezig zijn in plaats van de huidige 3. Het onderste deurvak is bij alle modellen hoger zowel de oude als de nieuwe modellen. Deze is bewust hoger om ook grote 1,5 of 2 liter flessen kwijt te kunnen. Ook de groenteladen en het aantal draagplateaus is gelijk. Er zit nu ook een deelbaar plateau in het nieuwe apparaat zodat u kleine verpakkingen op het plateau kunt zetten en hogere verpakkingen ervoor. Tussen het bovenste en middelste deurvak zit 21 cm ruimte eventueel kan het bovenste deurvak er ook uit als er hogere verpakkingen in geplaatst moeten worden.

e*******************@h****** 10-05-2023

Belangrijk

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Ik vind deze koelkast veel beter en zeker het vriesvak met dat opstaand randje daar heb ik speciaal naar gekeken heb er een gehad met zonder randje ik ergerde mij daar dagelijks aan goed voor jullie dat je daar rekening mee houd zo doorgaan👍👍👍👍👍

T. Egel 26-04-2023

Bevalt goed.

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Een aanvulling op mijn eerdere review. Nog steeds overwegend positief. Vooral de drie plankjes vind ik erg fijn. Minpunten gaandeweg: het geluidsniveau. Toch harder dan verwacht, en best vaak per dag dat hij aanslaat. De deurschappen hebben slechts een klein randje langs het schap, dus een tube of iets anders kleins kan er makkelijk uitvallen. Verder valt het vriesresultaat wat tegen. Maar dat heb ik deels kunnen oplossen door de temperatuur iets lager te zetten. Niet helemaal, want dan worden de producten uit de koelkast te koud.
Ondanks deze minpunten zou ik hem zo weer kopen.

Pluspunten

• Mooi
  • Temperatuur op de buitenkant zichtbaar

Minpunten

• Geluid
  • Deurschappen met klein randje

Officiële reactie van Liebherr 28-04-2023

Beste heer/mevrouw Egel, het vaker aanslaan van het apparaat behoort tot de normale werking. Hierdoor wordt de temperatuur constanter gehouden en werkt het apparaat energiezuiniger. Het geluidsniveau van het apparaat kunnen we meten en wordt ook bij de specificaties getoond. De geluidservaring is echter niet meetbaar en kan ook per persoon verschillen. Wat betreft het invriezen. Bij de bedieningsknoppen zit een SuperFrost schakelaar. Dit is een invriesschakelaar. Deze drukt u in als u gaat invriezen het vriesvak wordt dan extra koud waardoor de spullen beter ingevroren worden.

Tamar 11-04-2023

Fijne Koelkast, maar niet zo stil als verwacht

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Ik heb deze Koelkast onder andere gekocht omdat ik een zo stil mogelijke Koelkast wil hebben. Dat is tegen gevallen. De liebherr monteur is langs geweest en heeft er alles aan gedaan om het te verhelpen. Maar helaas, het mocht niet baten. Jammer van het geluid, maar echt een super soepele en behulpzame service. En verder doet de Koelkast het goed en is lekker ruim.
Mijn ouders hebben precies dezelfde Koelkast en die maakt nauwelijks geluid. Misschien ligt het aan de accoustic in mijn keuken?

Pluspunten

• Ruim, zuinig,goede service

Minpunten

• Niet zo stil als verwacht

RvdK 08-03-2023

Mooi en goed

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

De koel/vries combi ziet er goed uit.
De kwaliteit is prima , een Mercedes onder de koelkasten

Het enige minpuntje is dat de compressor bij het koelen een laag brommend geluid maakt
maar dat schijnt tegenwoordig bij alle koelkasten zo te zijn.

De koelkast ziet er van binnen en buiten goed en mooi afgewerkt uit.

Pluspunten: Mooie afwerking van binnen en buiten; Koelt en vriest goed; Kwaliteit goed
Minpunten: Laag brommend geluid bij koelen

Pluspunten

• Mooie afwerking van binnen en buiten
  • Koelt en vriest goed
  • Kwaliteit goed

Minpunten

• Laag brommend geluid

T. Egel 06-01-2023

Perfecte kwaliteitskoelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Pluspunten
Mooi. Drie legplanken. Twee lades voor groenten. Twee grote icepacks om de temperatuur van de vriezer beter constant te houden als de vriezer maar half vol is. 2 + 5 jaar garantie.
Minpunten
Fel wit binnenlampje. De icepacks hadden iets kleiner mogen zijn, zodat je ze ook mee zou kunnen nemen in een klein koeltasje.

Het was het enige tafelmodel koelkast die ik kon vinden met drie legplanken en twee lades voor groenten. Dat is voor mij belangrijk, omdat mijn vorige koelkast dat ook had. Zeer fijn dat Liebherr dat ook nog heeft. Daar betaal ik graag iets meer voor.
Daarbij draait Liebherr al wat langer mee, en ik heb nooit negatieve verhalen gehoord over dit merk.
Alles samen maakte dat ik deze koelkast al binnen een klein uurtje zoeken op internet gekocht had.

Pluspunten

• 3 legplanken
  • 2 icepacks meegeleverd
  • 2 lades voor groenten
  • zeer stil

Minpunten

• fel wit lampje
  • de icepacks zijn groot

i*******@t********* 21-11-2022
Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Deze koelkast heeft veel inhoud en neemt niet veel plaats in.
Ben er erg blij mee!

j*********@c******** 05-10-2022

De beste koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Geweldige koelkast. Speciaal aangeschaft voor de camping.
Koelt geweldig bij hoge temperaturen.

René 18-08-2022

Top

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Ik heb al een Liebherr koelkast gehad waarvan 1 van de 2 compresssors net na de garantie defect ging deze werd toch kostenloos vervangen waar vindt je deze service nog daarom weer voor Liebherr gekozen.

Pluspunten

• Werkt pefect
  • Groentenlade in 2 delen

f**********@g******** 23-07-2022

Prima Koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Mooie kast , super tevreden er over. Gekocht bij witgoedspecialist terneuzen

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Makkelijk schoon te maken

c***********@l****** 20-07-2022

Liebherr tafelmodel koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Wat is dit een fijn tafelmodel koelkast met vriesvakje!
Strak design, duidelijke weergave van temperatuur en fijne indeling.
Koelt snel en staat mooi in de keuken.

Pluspunten

• Weergave temperatuur
  • Strak design
  • Behoorlijk stil

Minpunten

• De handgreep is niet geïntegreerd

k***********@x******** 29-04-2022

Stevige premium koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Mooie stevige koelkast. Iets meer geluid dan verwacht. Lijkt wel het nieuwere broertje van onze Miele die we naar 20 jaar wegdoen omdat die teveel stroom gebruikt. Verder keurig afgewerkt, handige indeling en ook een goede handleiding in het Nederlands. Ipv een QR code :-).

Pluspunten

• Stevig
  • Zuinig

Minpunten

• Iets meer geluid dan verwacht

j************@o*************** 24-01-2022
Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Na twaalf jaar zonder gebreken vorige Liebherr koelkast in gebruik nu dezelfde koelkast gekocht .veel vertrouwen in de kwaliteit van Liebherr

Pluspunten

• Duurzaam
  • Degelijk

Gerard 13-01-2022

Prima koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

We waren voor mijn oude moedertje op zoek naar een koelkast met 3 koelgedeelten en een vriesvak. Deze koelkast was een van de weinige die dit bood. Het bovenste vak is wel wat smal ten opzichte van de anderen maar ze kan er goed mee uit de voeten. Prima koelkast die goed functioneert.

Pluspunten

• vriesvak
  • in drie delen verdeeld

Minpunten

• bovenste plank minder ruimte

t********@h******** 04-12-2021

koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1764 Premium

Mooie stille koelkast. Koelt snel, Led verlichting is mooi helder. Goede indeling. Vriesvakje van prima formaat. Kortom totaal geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• stil
  • goed indeling
  • goed formaat vriesvak