Philips PD9122 - Reviews

9 inch
Aantal schermen
Hoofdtelefoonaansluiting(en)

EBatkk 28-08-2011 Product maand in bezit

Mee gehad op vakantie naar Italië. Primaire bediening (pause/start/stop) 'voorop' is handig maar rest van de bediening 'bovenop' is te hoog voor kinderen achterin (9 jr.) DVD verwisselen ook niet echt heel handig omdat het klepje niet helemaal openklapt.
Behalve in de auto gebruiken we de schermpjes ook in de caravan maar het tweede schermpje kan je niet neerzetten omdat de snoertjes aan de onderkant zitten ipv. aan de zijkant. Daarom maximaal een zesje voor gebruiksgemak.
Beeldkwaliteit is goed, geluid redelijk, lijkt alles af te spelen. Helaas geen resume functie.

T Wanningen 25-06-2011 Product paar dagen in bezit

Wij hebben voor de Philips PD9122 gekozen voor het mooie grote formaat scherm (2x). We hebben hem pas, dus heel veel kan ik er nog niet van zeggen.
Maar wat ik al wel weet is dat hij alle disc's afspeelt, het geluid is matig (maar misschien zijn we wel verwend...). De bediening is kinderlijk éénvoudig en da's wel makkelijk achterin de auto natuurlijk. Het beeld is mooi groot ( 9 inch)
De bevestiging aan de hoofdsteun is super éénvoudig en zeer effectief, gewoon met een spanband, subliem.
Verder is de speler ook te gebruiken op 220 Volt.
We hebben hem pas maar tot dusver erg tevreden.