Bethesda fallout 76 PlayStation 4 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bethesda fallout 76 PlayStation 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B. Jansen 07-03-2021

Je kunt het niet spelen zonder betaald PS4 plus account

Ik kocht dit spel in een webshop en stak het vol enthousiasme in mijn PS4, om er achter te komen dat je het spel alleen maar online kunt spelen en dat hiervoor een betaald PS4 plus abonnement van ruim 50 euro per jaar nodig is. Dit staat in heel kleine lettertjes op het doosje en stond nergens vermeld bij de webshop waar ik het kocht. DIt was een enorme teleurstelling en echt een afknapper. Vooral omdat ik op internet lees dat je het spel, eenmaal online, wel in stand-alone modus kunt spelen. Waarom dan geen offline versie. Of, als het per-se via de servers van de producent moet lopen, waarom dan via een betaald account? Je kunt bijv. Fortnite immers ook online spelen zonder PS4 plus account. Kortom: koop dit spel niet, tenzij je al een PS4 plus account hebt.

Minpunten

• misleidend