Electronic Arts FIFA 20 PlayStation 4 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electronic Arts FIFA 20 PlayStation 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Amsterdam_Zuid 29-09-2019

Het is tijd voor iets anders

Ik speel al jaren in divisie 1 en win titels en mijn review betreffende Mediamarkt is positief omdat het spel (Preordered) netjes is afgeleverd en op tijd. Wat het spel betreft. Het is een, qua graphics, precies hetzelfde als FIFA 19, qua snelheid is het trager en onvoorspelbaarder, maar qua scripting (spel bepaalt gewoon wie wint en wie niet) is het het slechtste en gemeenste tot nu toe. Jou skills doen er niet meer toe. Je verdedigers rennen als vijftigers terug en aanvallers zijn sneller dan in FIFA 19. Je creëert een aantal 100 procent kansen en je scoort gewoon niet, wat je ook doet, de keeper vangt je geplaatste of hard geschoten ballen en je tegenstander maakt een goal uit een 10 procent kans en dat wedstrijden na elkaar. Ga je het spel op je bank met een vriend spelen is het misschien leuk maar om online serieus aan de slag te gaan is het 3 keer niks. Een voorbeeld: ik won de eerste 10 wedstrijden met hoge cijfers en daarna de volgende 10 bijna allemaal verloren terwijl ik beter speelde. Vooral als je engelse teams als tegenstander krijgt heb je geen kans, vooral verdedigend. Het is je geld en vooral je eigen rust en zenuwen niet waard. Het is zo doorzichtig en gescript dat ik denk dat het jammer is dat voetbal naar een spel wordt vertaald door deze makers. Nogmaals dit komt van iemand die afgelopen jaren titels in divisie 1 wint en gewend is om bijna dagelijks te spelen. Ik denk dat ik mijn gewoonte aan zal moeten passen want dit is echt een omslag.