Rockstar Games Grand Theft Auto IV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rockstar Games Grand Theft Auto IV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

JASPER21 07-11-2009

geweldig spel, nog nooi vastgelopen. Vind het leukste spel. Echte aanrader.

Meneer15 23-11-2008

echt een tegekke game ! het spel is nu nog maar een keer vast gelopen maar misschien kwam dat ook door mij omdat ik namelijk toen net het spel had gekocht en natuurlijk ga je dan helemaal los :) online is ook vet zeker met vrienden lekker schieten of racen met en tegen elkaar. een minpuntje: het laadscherm vooraf, je hoort wel een gaaf muziekje op de achtergrond en je ziet wel wat mooie plaatjes maar na een tijdje gaat dat wel vervelen en wil je het spel gaan spelen !
verder een heel leuk spel en zeker een aanrader.

grandtheftautoIV 27-09-2008

echt een aanrader, ik heb het spel samen met mijn aankoop van de ps3 gekocht, echt super.
ik heb nog geen spijt, alles lijkt echt, bij mij is hij (nog) niet vastgelopen. de graphics, alles is top, heb geen full hd tv, maar het beeld is toch prachtig, beniewd naar het beeld op een echte full hd tv! alles is op details gemaakt, zoals je een vriend op gaat bellen om even te gaan drinken, je stomdronken buitenkomt en schuin loopt en rijdt. wil je een taxi, fluiten en je hebt er een. dan wordt je gebracht waar dat je naartoe wil worden gebracht. niet twijfelen dus...
het is echt top, maar ik online nog niet geprobeerd, dat ook echt vet is. het enige nadeel is de prijs, maar dan heb je wel wat!!!

dus succes met je keuze!

DwZ 13-05-2008

Ik heb dit spel ge-preordered voor mijn PS3. Heb er absoluut geen spijt van.

Eerst moet hij installeren, was 3GB. Een beetje hinderlijk, maar als het is om de laadtijden te verbeteren e.d. ala!

Het spel speelt goed, er zit een goed verhaal in. De missies en opties zijn veelzijdig.

Grafisch is het spel goed, er zitten wat glitches in. Af en toe verschijnt er zo maar iets of het verdwijnt (een boom bijv).

De anti-aliasing kan soms ook wat beter, maar wat kun je verwachten van een spel met zo'n groot en gedetaileerd level.

Er zijn berichten over vastlopers etc. vooral op de 60GB versie, wees niet bang dat het je hardware schaadt aangezien het aan software/programmeerfouten ligt en niet aan je console en te warm worden (bij mij liep hij in de 1ste minuut vast, terwijl ik de dag ervoor uren heb gespeeld).

Multiplayer is erg leuk, veel verschillende opties e.d.

De enige nadelen vind ik na San Andreas is dat je je karakter minder kan aanpassen (weinig kleding, geen aanpassing voor de lichaamsbouw, kapsels, gezichtshaar etc is niet aan te passen). San andreas was ook vele malen groter dan Liberty City, maar hier is alles volgebouwd als een echte staat terwijl San Andreas ook grote lege vlakten had.

Echt een aanrader, als je beide consoles (x360 en ps3) hebt is de keus aan jou welke je koopt.

PS3 ingame laden gaat sneller, *iets* betere graphics (meer textures, vanwege het feit dat hij bluray heeft).

xbox360: downloadable content, er komen nog gratis(?) te downloaden vervolgstukken voor de game alleen voor x360. De online ervaring van xbox360 is ook soepeler, maar ja voor xbox live betaal je dan ook.

Echt een aanrader... (geen 10, eerder een 8.9)

Stiftboy 07-05-2008

Ben ik de eerste met een review??
Wat een geweldig spel is dit!
Ze hebben bij Rockstar aan alles gedacht, je kunt alles maar dan ook alles eruit halen zoals in het echte leven. Het nachtleven bekijken vanuit een heli is adembenemend, ik ben zeer blij dat ik dit spel heb gekocht.
En ik ben het zeker niet eens met de critici die zeggen dat dit spel aanspoort tot geweld, ik heb ook Fifa08 liggen … en ik kan nog steeds niet voetballen
Dus mocht je nog twijfelen? NIET DOEN …. Kopen dat spel, je krijgt geen spijt!