Activision Call Of Duty 3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Activision Call Of Duty 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MSP 09-05-2007
Geschreven voor: Activision Call Of Duty 3

Ik krijg nu door hoe Sony zijn dure ps3, die ze rond kostprijs in de markt zetten, terug verdienen.
Bedroevend weinig gameplay voor € 65,00. Ik speel avonds een uurtje en ben in twee weken klaar. Uurtje of 6 á 7 gameplay.
Grafisch is het allemaal uitstekend voor elkaar. Ik heb nog een gewone breedbeeld crt en niks te klagen.
Ik ben gewend op de pc games te spelen met een keyboard en muis besturing. Het is dan even wennen maar prima te doen en het spel is vergevingsgezind. Je hoeft niet spot-on target te spelen.
Al met al een prima spel met mooie beelden, leuke onderdelen als tankrijden. Prijs in relatie tot duur gameplay vind ik slecht vegeleken met een gemiddeld pc spel.

Yuri79 24-04-2007
Geschreven voor: Activision Call Of Duty 3

Vindt dit echt een goede oorlogsspel, vrij realistisch en over veel kleine details is over nagedacht. Je zit echt in dit spel. Enkel het besturingssysteem moest ik aan wennen maar het went gauw!