HKC AT24A-NL All-in-one PC Intel Apollo lake N3350 Dual-core FHD 4GB/32GB Win 10 Home - Reviews

Thom Ryan 20-08-2018

Prima als je geen hoge verwachtingen hebt

Op basis van wat reviews deze all in one besteld bij Bol en hij valt niet tegen . het geheugen is wel echt te weinig om als serieuse pc gezien te worden. Maar voor wat basisschoolwerk is het echt dikke prima. Hij heeft echt een strak uiterlijk en misstaat niet in de woonkamer.

Pluspunten

• Lekker goedkoop
  • Relatief snel
  • Windows 10
  • Toetsenbord erbij

Minpunten

• Laag geheugen
  • Geluid niet heel goed
Geschreven voor: HKC AT24A-NL All-in-one PC Intel Apollo lake N3350 Dual-core FHD 4GB/32GB Win 10 Home

Den 14-08-2018

Waar voor je geld

Een simpele voordelige all in one pc voor huis tuin en keuken gebruik.
Verwacht geen wonderen maar indien je gewoon simpel huis tuin en keuken gebruiker bent als ik dan kun je hier prima mee uit de voeten.
Zoek je een gaming pc zoek dan verder maar dan ben je ook minimaal de dubbele prijs kwijt.
Ik heb hem gebruikt voor simpel schoolwerk en tekstverwerking, email etc en dan loopt hij als een zonnetje.
Het design is ronduit strak te nomen met een superdun scherm is het zeker een eyecatcher.!
De beeldkwaliteit is prima tot zeer goed en de bijgeleverde muis en toetsenbord werken prettig.
Het bewijs dat simpel en goed niet duur hoeft te zijn.

Pluspunten

• Goed genoeg voor basis pc werk
  • Redelijk snel
  • Mooi strak design

Minpunten

• Klein geheugen

Nico 27-08-2018

Hoe kan dat nu??Sta op het punt om deze All in one computer van 349 euro te bestellen ,en lees bij specificaties dat er geen toetsenbord/muis bij zit,en bij U wel volgens revieuw, hoe kan dat ??? s.v.p. mailtje terug ,avast bedankt.

orlando 10-08-2018

verrassend goed voor de prijs

Ik zocht een voordelige all in one om in onze cloud te hangen en ik heb eerlijk gezegd gekozen voor de voordeligste opte met deze HKC AT24A.
Ik had er weinig verwachtingen van maar ik ben super tevreden! het scherm is echt superdun en hij werkt nog vrij snel ook, geheugen is niet alles maar al onze belangrijke data hangt toch in onze cloud

Pluspunten

• superdun design
  • prima voor basis gebruik
  • makkelijke installatie

Minpunten

• geheugen misschien wat laag voor normaal gebruik
  • niet voor gaming