HP Pavilion 570-p071nd - Reviews

Type processor
Intel Core i7

Marcel Roesink 07-05-2017

Te kleine SSD schijf

Het is een mooi compact apparaat en de performance is tot nu toe goed. Maar doordat is veel software installeer voor ontwikkeldoeleinden loopt de veel te kleine SSD schijf (128 GB) heel snel vol, ook als ik applicaties op de gewone disk installeer. Ook deze is met 1TB voor mij te klein. Heb er daarom gelijk een grotere disk ingezet en Windows op die disk (opnieuw) geïnstalleerd. Kortom, de SSD heb ik zo niets aan en ik was ruim 100 euro extra kwijt voor de nieuwe hard disk. Inbouwen van de harddisk was eenvoudig te doen.
Helaas is het niet mogelijk extra schijven in te bouwen en een grote SSD gaat ook niet. De ingebouwde SSD is van het type PCI.
Dit systeem is aan te bevelen voor dagelijks gebruik van kantoorapplicaties, maar voor een ontwikkelaar is de opslagcapaciteit al gauw een probleem.

Pluspunten

• Compacte kast
  • Makkelijk vervangen van hard disk
  • SSD is lekker snel

Minpunten

• Te weinig opslagcapaciteit op SSD
  • Geen extra schijven in te bouwen
  • Slechts 1 USB aansluiting aan de voorzijde
Geschreven voor: HP Pavilion 570-p071nd