Creative INSPIRE T3130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative INSPIRE T3130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Anoniem 13-01-2013
Geschreven voor: Creative INSPIRE T3130

Als kritisch luisteraar moet ik zeggen dat hier een goed geluid uit komt. Weliswaar een subwoofer er bij, maar ik vind het geluid veel beter dan de creative inspire t10, die ik ook heb. Bovendien mooi design. Wel jammer dat er geen extra uitgang op zit zoals bij de inspire t10. Zonder problemen gekocht bij Dixons.
Omdat ik de speakers nog maar 1 kwartaal bezit, is duurzaamheid niet te waarderen; maar moet ik toch doen om te kunnen verzenden.

Belly 02-12-2011
Geschreven voor: Creative INSPIRE T3130

Dit zijn echt te gekke speakers! Wat een geluid! Heerlijke bass die je zelf kan regelen. De hoge tonen zijn iets te schel, maar voor deze prijs moet je niet zeuren! Heel veel kwaliteit voor een lage prijs. De buren kunnen echt meegenieten zoveel volume zit erin!

Guest123 01-05-2012

Hey Belly,
Ik ben van plan deze speakers te gaan kopen, maar ik heb 1 vraagje: kan ik de bass zelf met een knop regelen via de afstandbediening? Want meestal zit er een knop voor de bass op de subwoofer, maar die kan ik hier niet ontdekken.
Gr.

betazeta 17-08-2011
Geschreven voor: Creative INSPIRE T3130

Heb deze set aangeschaft voor aansluiting op mijn lcd-TV (Philips 37PFL5405H met een baggergeluid). Er ging een geluidswereld voor mij open. Wat een verschil! Het geluid is te regelen met de bedrade afstandsbediening van de set zelf en ook met TV-ab. Ook de basweergave is apart te regelen op de subwoofer. Vooral muziek klinkt geweldig. Simpel aan te sluiten op de hoofdtelefoonaansluiting van de TV. Is een prima en heel wat goedkoper alternatief voor b.v. een 2.1 surroundsetje.