Logitech Z323

Edifier C2V

Totaal vermogen
Edifier C2V

Weer_Een_Uit_Limboland 14-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze set heb ik nu 3 jaar in bezit. Nog steeds krijg ik een prima, stabiel geluid en de behuizing en bekabeling zijn nog intact. Deze set produceert een stevig geluid en blijft zuiver als de bass van de subwoofer op hooguit 30-50 % sterkte staat. Dan heb je geen overheersende en bonkende bass. Met deze instelling heeft het geluid echt genoeg power om een aardige ruimte te vullen. Het 360 geluid werkt prima en het geluid draagt nog ver ook. I.c.m. een iPod, smartphone, PC, TV e.d is dit een erg praktische set d.m.v. de 3.5 mm aansluitkabel. Als je het geluid nog verder kunt optimaliseren d.m.v. de PC instelopties voor het geluid of die van de andere geluidsbronnen, dan gaat de kwaliteit van het geluid nog meer omhoog. Natuurlijk is dit niet te vergelijken met een dure 5.7 of 7.1 set maar voor die paar tientjes krijg je een geluid dat zeker volstaat in elke huiskamer of gamehoek. Ik heb nog steeds geen spijt gehad van de aankoop.

lojo60 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Waar voor je geld. Als je de mediaplayer van Windows gebruikt wel even de instellingen wijzigen via de grafische equalizer (in het scherm rechter muisklik en dan onder opties). Als je e.e.a. aanpast heb je precies het geluid dat je wenst, en zeker voldoende bas (die kan dan gerust op de helft worden gezet bij de subwoofer zelf). Maar dan klinkt alles ook goed: hoge tonen, en meer dan voldoende bas! Ook het stereogeluid klinkt ok en ruimtelijk.
Voldoende aanluitngen: aan de zijkant van de rechter speaker een 3,5 inch aansluiting (voor je mp3 speler etc.) en een hoofdtelefoonaansluiting. Aan de achterkant van de subwoofer nog 2 RCA aansluitingen voor externe apparaten. Alles ziet er degelijk uit en de speakers zijn mooi vormgegeven. Netjes!

lojo60 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Goed setje, waar voor je geld! Advies: als je de Mediaplayer gebruikt van Windows, de instellingen wijzigen via de equalizer, ander klinkt het geheel leeg en blikkerig (in het scherm van de mediaplayer: rechter muisklik -> opties).
De vormgeving is ok, met name van de speakers. Voldoende aansluitingen: een standaard 3,5 inch ingang aan de zijkant van de rechtersspeaker voor je mp3 speler etc., en aan de achterkant van de subwoofer nog 2 RCA ingangen voor aansluitingen van andere apparatuur. Plus een uitgang voor je hoofdtelefoon. Het geheel ziet er stevig uit. Ik ben tevreden!

HenkZelfde 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Net speakersetje voor nog minder dan 40 euro. Aangesloten op mijn Macbook, gaat perfrect, Zowel mediaplayer als iTunes. Gebruikt om een presentatie te geven voor een volle zaal van 50 man, deze speakers kunnen dat prima aan.

Konus aan de onderzijde van de subwoofer gaat een keer kapot denk ik, als je m per ongeluk ergens op een punt zet ofzo (had een gaasje voor gekund).

2 kleine speakers hebben aan de voor en achterzijde speakers. Prima 360 geluid!

Jesse Bak 16-03-2014 Product paar dagen in bezit

Toen ik deze speakers dacht ik dat je voor zo weinig geld niet zo goeie speakers kon kopen,maar de speakers zijn geweldig.

calamares 10-08-2013 Product paar dagen in bezit

Ik was op zoek naar een aardige set voor een vakantiewoning toen ik bij High Service Low Pricing deze set zag staan en ook kon proberen. Dus even mijn smartphone er op aangesloten en ook wat andere sets geprobeerd. Qua mooi en vol geluid bleef de Z323 toch echt over. Bass is apart te regelen op de achterzijde van de subwoofer. Ik ben een zeikert qua geluid en thuis heb ik een redelijk dure audioset staan (>8000 euro). Ik had wat duurders dan de Z323 in gedachten maar heb deze toch maar meegenomen. En zeker geen spijt gekregen. Al helemaal niet ten opzichte van de andere set die ik kon proberen. Ik ben in ieder geval meer dan tevreden.

kingtiger2 17-07-2013 Product kwartaal in bezit

Slechtste aankoop ooit gedaan !!
Mijn oude Philips boxjes deden het beter .
Ondanks alle instellingen bij Mediaplayer bleef het slecht .
Staat nu nog nieuw in de doos .
Heb een hele goeie set gekocht via Marktplaats voor veel minder ook van Logitech

wesfield 16-07-2013 Product paar dagen in bezit

Nog even een opmerking om goed geluid te krijgen. Bij Itunes is het geen probleem en gaat het direct goed. Maar bij windows mediaspeler dien je wel je geluidsinstellingen aan te passen. Anders klinkt het voor geen meter.

wesfield 11-07-2013 Product paar dagen in bezit

Net gekocht en fijn dat er goede lange kabels aanzitten zodat ik de speaker goed kan neer zetten. Maar wat een geluid geweldig voor mij een dikke 10 ik hoor geluiden die in niet eerder in de opnames heb gehoord. Prachtig helder en wat fijn dat je zelf je bas kan instellen. Dank je wel Logitech voor dit geweldige boxen setje.

Rhodo 23-04-2013 Product jaar of meer in bezit

Hiervoor had ik een vergelijkbare set van Creative met een veel betere geluidskwaliteit. De hoge tonen van deze set zijn te dof, het klinkt niet echt sprankelend.
Vorig jaar februari gekocht en nu al defect! Niet kopen!

MichelFeenstra 24-01-2013 Product paar dagen in bezit

Fantastisch geluid, mooie vormgeving. Is zeker aan te raden! Geef net ietsjes meer uit aan goeie speakers dan dat je ervandoor gaat met speakers van 10/20 euro.

z323isnice 25-09-2012 Product paar dagen in bezit

Ben echt heel tevreden over deze speakers, je krijgt echt heel veel voor weinig. Elke muziek die je met deze speakers afspeelt, klinkt even zuiver en de Bass kun je ook nog zelf verstellen, waardoor sommige muziek echt kei gaaf klinkt.

Xtype 03-07-2012 Product paar dagen in bezit

Dat was even schrikken direct na aanschaf: schel geluid, met weinig laag en snerpend hoog. Maar na een paar uurtjes 'inspelen' was dat helemaal veranderd. De rubbers van de conussen worden door inspelen soepeler. Nu is het geluidsbeeld inmiddels veel beter : lage en hoge tonen prima in balans: mooi geluid. Zal nog wel verder verbeteren. Samen met de subwoover een prima set voor een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

francisca15 24-02-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik vind het geweldige boxen!! Geluid is prima en vind het voor deze prijs echt een aanrader voor iedereen. Ik heb de boxjes aangesloten op mijn LCD tv...heerlijk als ik films kijk!!

kees455 19-01-2012 Product kwartaal in bezit

6,7
De kleine speakers klinken een beetje te hol en het is niet echt een mooi helder geluid. verder Klinkt de sub erg slordig, houterig en alles behalve diep. voor dit geld kan je wel wat beters kopen.

logitechz323 04-01-2012 Product paar dagen in bezit

7,3
Nogal plat en hol, weinig gearticuleerd geluid en subwoofer max 1/2 opendraaien, zoniet vervorming. Zien er wel niet slecht uit en misstaan niet op mijn buro. Had er eerlijk gezegd meer van verwacht, toch tov mijn vorige goedkope boxjes die inzake kwaliteit nauwelijks moesten onderdoen.
Inzake duurzaamheid kan ik niets zeggen, slechts 2 dagen in mijn bezit

mike04091996 02-01-2012 Product maand in bezit

zeer mooie set met heel mooi geluid. heb hem gekocht omdat ik wat meer vermogen wilde en dat bevalt me heel goed. heb hem nu ook aangesloten op me tv dus bij een film heb je ook mooi geluid en bij het game ook. ik raad deze set aan

Bassline 04-09-2011 Product paar dagen in bezit

Ook perfect om het geluid van flatscreen/LED tv's te verbeteren. Aangesloten op de hoofdtelefoonuitgang van een Sony LCD tv en het geluid is met een enorme sprong vooruit gegaan. Makkelijk te bedienen door de aan/uit knop op de 'tweeter'. Aanrader voor iedereen die de kriebels krijgt van het blikken LCD tv geluid.

MikeSinner 06-06-2011 Product paar weken in bezit

Voor weinig geld komt er, vooral in vergelijking met merken als Trust, Hercules en dergelijke andere "goedkope" speakers aardig goed geluid uit. Helaas klinkt de bas al gauw een beetje bonkig.
Als je 10 Euro meer neerlegt kun je ook de Philips SPA5300 kopen. De styling daarvan moet je dan weer wel bevallen (oogt wat ruiger in vorm en rood op zwart), maar de bas daarvan is veel voller en geeft je niet het gevoel dat de subwoofer behuizing te klein is zoals deze logitch set dat wel heeft.

MikeSinner 06-06-2011 Product paar weken in bezit