MS-Tech LD-800 surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MS-Tech LD-800 surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Roeben Swart 29-03-2009

Als je goede geluidskwaliteit verwacht dan kom je bedrogen uit. Het geluid klinkt alsof iemand permanent verkouden is en met dichtgeknepen neus tegen je staat te praten.. Een mooi helder geluid komt er niet uit.. Het volume is wel prima. Kan lekker hard en je kan de bas er goed mee regelen van heel licht tot modder vet maar het geluid blijft doffig en stoffig.. Goedkoop is in dit geval duurkoop want ik heb inmiddels andere speakers aangeschaft.

Niekje 23-07-2008

Voor het geld is het een redelijk setje. Wel komt het geluid iewat onnatuurlijk over en is de bas of te sterk, of juist te weinig aanwezig, een gouden middenweg is lastig te vinden. Ik gebruik het setje voornamelijk voor presentaties, waarbij het geluidsvolume prima is om in een groot klaslokaal het geluid voor iedereen verstaanbaar te laten zijn. Het setje is in ieder geval lekker krachtig.

Zoek je dus een goedkoop en krachtig geluidssetje, dan is dit een goede keus, maar als je kwaliteitsgeluid wilt kun je beter doorsparen.

jazzkat 28-06-2008

Een goede speaker set voor die prijs, geen rare bijgeluiden of ruis. Alleen bij het aan en uitzetten een raar plofje. Maar voor die prijs een goede keuze. Het geluid is gewwon goed en prettig.
De speakers zijn niet heel mooi om te zien maar ja het werkt als een trein