Bowers & Wilkins MM-1

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

dafos58 19-01-2014 Product paar dagen in bezit

Ja,ze zijn bepaald niet goedkoop. Maar wat een kwaliteit krijg je er voor! Het is echt ongelofelijk welke prachtig geluid uit zulke kleine luidsprekers gehaald kan worden. Niets vervormt, helder, open, gedetailleerd met zelfs mooie, maar niet opdringerige bas. Als je alleen maar mp3's afspeelt, koop deze set dan niet. Wat er niet inzit geeft deze zet ook aan. Maar goede kwaliteit muziek, wordt rijkelijk beloond. Een genot voor het oog, maar vooral wat een genot voor de oren. Weg met al die andere goed bedoelde P.C. luidsprekers. Spaar echt nog even door zodat je deze kunt veroorloven. Via de USB aansluiting wordt de ingebouwde geluidskaart vervangen door de in de set ingebouwde versterker. Aansluiten, aandoen en ademloos genieten!!

trafficman 27-06-2012 Product paar dagen in bezit

Dit zijn de Aller beste pc of mac speaker. Aansluiten met een usb kabel zorgt dat je de interne DAC inschakelt. Verbluffend geluid. Ik hoor details in mijn muziek die ik over mijn (goede) hifi installatie niet hoorde! Duur maar iedere euro waard.