BK B2701.740

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BK B2701.740 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

marih 15-11-2010

---------- update review 15-11-2010 ----------
Ik heb hieronder eerder een review geschreven. Ik besloot de pannen naar de winkel terug te brengen. Na een poos kon ik nieuwe vervangende pannen ophalen. Wat opviel is dat de coating van deze pannen donkerder is dan die van mijn eerste set pannen en........... ze bakken totaal niet aan!
Geen probleem met schoonmaken, geen probleem met bakken, wat ik er ook in bak; eitje, vlees, rijst. alles gaat goed.
Onbegrijpelijk. Die eerste set die ik had moet wel een productiefout geweest zijn.
Blijft wel dat ik ze eigenlijk te zwaar vind om makkelijk hanteerbaar te zijn.

---------- oude review 09-09-2010 ----------
Slechte aanbakpannen. Ik heb de wok en 2 koekenpannen.
Zwaar om te gebruiken, je tilt wat af en dat is niet het ergste; Ze bakken gigantisch aan. Helemaal volgens de gebruiksaanwijzing behandeld, met de hand afwassen, insmeren met olie. Helpt niets.
gewoon een erg zware aanbakpan.

flop2010 20-09-2010
Geschreven voor: BK B2701.740

Heb 2 koekenpannen en 1 vispan, allemaal waardeloos!
Vanaf het eerste moment aanbakken, weggegooid geld!

Rrrrobert 11-01-2010
Geschreven voor: BK B2701.740

Opgelet. Waardeloze pannen. Peperduur maar je hebt er geen donder aan. Eerste paar keer viel het nog mee maar de anti aanbakkwaliteit (daar koop je die pannen voor) neemt zeer snel af. Heb hem slechts een paar keer gebruikt maar ik heb hem uiteindelijk weggegooid. Nogmaals, waardeloze pannen. Ik heb maar weer een paar ouderwetse goedkope pannen met tefallaag gekocht. Daar heb je tenminste een paar jaar probleemloos plezier van.

toklana 25-10-2009
Geschreven voor: BK B2701.740

Ik was toe aan nieuwe koekenpannen mijn oude pannen 3 stuks Tefal en 1 BK waren aan vervanging toe.
Omdat de BK koekenpan mij altijd mijn voorkeur had wat bakken betreft had ik besloten om te gaan voor 5 stuks BK balance koekenpannen.
Echter de negatieve reviews op deze site hebben mij ernstig aan het twijfelen gebracht.
Van de andere kant waren er ook reviews die zeer positief waren.
Dus had ik besloten om voorlopig te beginnen met 1 balance pan van BK, en als die goed zou bevallen ik de andere pannen zou bijkopen in de verschillende maten.
Ik heb de koekepan nu ruim 4 weken en ik moet zeggen deze pan is werkelijk SUPER !!!!!
Hij bakt mooi bruin, en van aanbakken is totaal geen sprake. Het schoonmaken is ook erg eenvoudig omdat er niets aanbakt.
Ik kan dan ook werkelijk op geen enkele manier iets bespeuren van de negatieve punten die hier op deze site genoemd waren.
Ik heb afgelopen zaterdag dan ook de overige 5 balance pannen gekocht, want ik zou ze voor geen goud willen missen.
EEN ECHTE AANRADER DEZE PAN

van ewijk 10-06-2009
Geschreven voor: BK B2701.740

had ook met de eerste pan slechte ervaringen. na een aantal keer bleef alles pakken ondanks het feit dat ik hem gewoon met de hand afwaste. heb inmiddels via bk een nieuwe gekregen. keurige service. Nu kijken of deze zich goed blijft houden.

Frank33 15-05-2009
Geschreven voor: BK B2701.740

Een speciale aanbaklaag (zonder ANTI). Alles bakt beslist aan, vanaf het eerste eitje. En dat terwijl ik juist was verleid door het mooie verhaal over ANTI-aanbak. Allemaal praatjes.

De reactie van BK op klachten is ook typisch: doodste stilte en lekker verder adverteren. De brandnaam is wat mij betreft verdacht geworden.

websurfer 27-03-2009
Geschreven voor: BK B2701.740

Bij de vorige reviewer kan ik me alleen maar aansluiten.
De eerste dag was het de beste anti-aanbak pan ooit. Hij was zo glad dat je moest oppassen dat de inhoud er niet vanzelf uitgleed als je hem te hard bewoog.

Daarna begon de ellende,dit werd steeds erger.
Nu blijft de helft van je visje achter in de pan en heb je bijna een pannenspons nodig om hem schoon te maken.

Wat een waardeloos product.

Eugene_se 25-01-2009
Geschreven voor: BK B2701.740

De slechtste anti-aanbaklaag ooit. Vanaf dag 1 bakt alles aan. Wij noemen de pan dan ook de 'aanbakpan'. We hebben 'm niet weggegooid omdat-ie zo duur is, maar eigenlijk zouden we dat beter wel moeten doen.