Tefal L898S4 Ingenio Preference L898S444 4-delige Set - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal L898S4 Ingenio Preference L898S444 4-delige Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Arno van Helmond 25-07-2022

Compacte pannenset

Ideale en degelijke pannenset. Fijn dat deze set simpel en compact op te bergen is. Met het handige handvat goed te gebruiken. Het enige minpunt is dat er geen deksel(s) bij zitten.

Pluspunten

• Compact in opbergen
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Ontbreken van deksels

MvdH 20-07-2022

Prima pannen helaas zonder deksel

De pannen komen met handgreep en passen goed in elkaar. Doordat er geen steel aan zit passen ze fijn in de kast en vaatwasser. Het is even wennen; het werken met het losse handvat, maar het went snel en voelt stevig aan. Handig dat ze zo in de oven kunnen en je hebt geen overhandschoen nodig om ze er uit te halen. De bodem is fijn dik.
Maar ten opzichte van de gewone pannen met deze inhoud (met aan beide kanten handvaten) nemen ze niet veel extra ruimte in de kast, terwijl die wel vaste handvaten hebben en met deksel komen. Want dat vind ik het grootste nadeel: Zonder deksel gaat er toch veel rendement verloren. Daarom hebben deze pannen geen meerwaarde voor mij tov gewone pannen.

Pluspunten

• Passen goed in elkaar
  • Nemen weinig ruimte in
  • Dikke bodem: kookt fijn
  • Goede maten qua inhoud
  • Handvat is stevig

Minpunten

• Geen meegeleverde deksel
  • Ruimte besparing is minimaal

Bartjuh92 07-07-2022

Erg fijn

De pannen zijn erg handig in gebruik, het fijne is dat het erg weinig ruimte inneemt in de kastjes doordat je ze zo makkelijk kan opstapelen. Het was wel eerst even wennen dat het handvat eraf kon.

Daarbij is het ook een stuk makkelijker om ze schoon te maken, hup in de vaatwasser en klaar. Let wel op dat het handvat niet in de vaatwasser geplaatst gaat worden, deze is alleen geschikt voor handwas.

Ik ben erg blij met mijn aankoop en raadt ze ook zeker aan!

Pluspunten

• Afneembaar handvat

z***************@i********* 06-07-2022

Zeer handige pannen die weinig ruimte nodig hebben door dat je ze in elkaar stapelt. In het begin is het even wennen aan de afneembare handvat maar daar wen je snel aan.