Tefal G85040 Excellence grillpan 26 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G85040 Excellence grillpan 26 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@h********** 25-05-2021

grillpan

goeie grillpan, word goed warm en bakt niet aan.
de pan is wel zwaar, maar het gril resultaat maakt alles goed

Pluspunten

• grilt goed
  • bakt niet aan

Minpunten

• zwaar

RuthNL 22-05-2021

Prima grillpan

Een hele fijne grillpan! Bakt niet aan, gemakkelijk schoon te maken. Veelzijdig in gebruik, voor zowel vlees/vis als voor groente.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet zwaar
  • Veelzijdig in gebruik

Anoniem 17-05-2021

Prima grillpan

Prima grillpan. Makkelijk schoon te maken. Iets aan de zware kant niet vaatwasserbestendig

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet vaatwasserbestendig
  • Zwaar

M********@u********* 07-05-2021

Geweldige Grillpan.

Ik heb zelf eigenlijk nog nooit een grillpan gehad, ik maakte mijn hamburgers en al het andere vlees altijd klaar in een gewone koekenpan. Mijn eerste keer dat ik deze pan gebruikte heb ik hamburgers gemaakt, je merkt dat het vet in de holletjes gaat liggen, waardoor je vlees veel minder vet is en ik vind het echt een hele mooie pan. Hij is wel zwaar, maar daaraan merk je de goede kwaliteit, dus dat is fijn ! Verder mag je in deze pan zelfs met ijzeren spatels werken, ik zelf zal dat nooit doen, maar het zegt wel genoeg over de kwaliteit, ik ben zeer tevreden met deze pan en ben heel blij dat ik hem heb mogen testen en zal er denk ik nog jaren plezier van hebben. Ik gebruik hem vooral voor mijn hamburgers bakken, want dat doe ik best vaak en daar bevalt hij me echt heel goed voor.

njr041023@gmail.com 06-05-2021

Goede pan

Fijne pan om verschillende gerechten in te bereiden, wel is de pan wat zwaar om vast te houden.

Bacchus 04-05-2021

Fijne pan

Fijne grillpan, je hoeft echt geen of heel weinig olie te gebruiken (misschien het vlees een beetje insmeren maar verder niet). Bakt niet aan! Al veel soorten vlees in gebakken maar ook groente gegrild. Wel kostbaar in aanschaf en wat zwaar. Kwaliteit echt heel goed.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Mooi

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzig

Grillpan 03-05-2021

Grillpan getest

In het midden van de pan zit een rode stip, deze geeft aan wanneer de pan warm genoeg is. De pan wordt goed en gelijkmatig heet. Het schoonmaken gaat prima, dit kan zowel in de vaatwasser als met een sopje. Voor mij persoonlijk wel wat zwaar maar verder een echte aanrader

Pluspunten

• rode stip
  • bakt niet aan
  • kan in de vaatwasser

Minpunten

• wat zwaar voor mij persoonlijk

Anita van den Broek 03-05-2021

Stevige zware grillpan

Ik heb deze pan mogen testen en ben tevreden over het gebruiksgemak. De pan is zwaar, heeft een dikke bodem en heeft daardoor even tijd nodig om goed warm te worden. De stip in het midden geeft aan wanneer het bakken/grillen kan beginnen. De pan wordt gelijkmatig heet, het gehele oppervlakte wordt hierdoor goed benut. De pan is vaatwasbestendig, maar ik geef de voorkeur aan een sopje, mijn ervaring is dat dit soort pannen dan langer mooi blijven. Ik raad deze pan aan, hij is stevig en doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Stevig
  • Warmtestip

Arianne 30-04-2021

Zwaar en robuust

Ik heb de grillpan een paar weken uitgeprobeerd en hij bevalt goed. Ik had eerder een lichtgewicht grillpan, dus het is even wennen dat deze pan zwaarder is, maar hij is nog goed te hanteren. Die rode stip voegt voor mij niets toe, ik kan zelf wel inschatten wanneer een pan op temperatuur is. Het duurt wel vrij lang voordat de grillpan echt heet is. De pan is redelijk zwaar en voelt robuust aan. Ik ben benieuwd of de anti-aanbaklaag echt langer goed blijft, maar daar kan ik uiteraard nu nog niets over zeggen. Ik heb er op de keramische kookplaat inmiddels diverse malen kipspiesjes met verschillende marinades in gegrilled en dat ging echt perfect: de kip bleef niet plakken en kreeg mooie grillstreepjes.
Fijn dat deze pan prima in de vaatwasser kan, hij komt er schoon en onaangetast weer uit.

Pluspunten

• Robuust
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Erg zwaar
  • Prijzig

Debbie427 30-04-2021

Super fijne grillpan

Wat een fijne grillpan!
De pan heeft een degelijk design en is niet te zwaar.
De pan is snel op temperatuur en door de goedwerkende anti-aanbaklaag is hij goed schoon te maken.
Heel erg blij mee.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Anti aanbaklaag
  • Snel warm

Minpunten

• Nog geen één gevonden

Annekiest 26-04-2021

Top!

Deze pan is de ideale grill pan, door het handige rode plaatje in het midden kun je zien of de pan op temperatuur is. Hij bakt niet aan en is eenvoudig schoon te maken. Hij is erg zwaar waardoor je de kwaliteit van de pan voelt.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makkelijk schoon te maken
  • Brand niet aan

M 26-04-2021

fijne grillpan

zeer fijne grillpan. ik heb deze nu al een aantal keer gebruikt en ben er erg tevreden mee. uitermate degelijke pan.

Pluspunten

• kwaliteit
  • gewicht
  • degelijkhei

Diane 23-04-2021

Goede grillpam

Prima grillpan, wordt gelijkmatig warm, makkelijk schoon te maken. Zou hem zelf niet voor deze prijs kopen en ik vind hem te zwaar in de hand liggen

Pluspunten

• Uitstekende grillpan
  • Alles gelijkmatig warm
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Te zwaar

Dafne 21-04-2021

Goede zware grillpan

Het is een zware grillpan, dus brand niet snel aan. Voelt degelijk. De warmte-indicator voegt niet zoveel toe, want een grillpan moet toch goed heet worden.

Marloes 16-04-2021

Fijne, maar zware grillpan

Ik heb deze grillpan nu een week in huis en ben er erg blij mee. De grillpan is mooi, stevig en solide. Doordat de genoemde 26cm de binnenmaat is, is er genoeg ruimte in de pan. Wat ik ook ideaal vind, is dat je maar weinig vet nodig hebt om goed te kunnen bakken. Grootste nadeel vind ik het gewicht van de pan, dat is erg zwaar. Eenmaal op het fornuis heb je daar natuurlijk weinig last meer van. De pan warmt redelijk snel op. Volgens de indicator (rode stip) in het midden zou het wel langer moeten duren voordat ik de pan kan gebruiken. De pan heeft een dikke bodem, waardoor het veel hitte aan kan. Er komt vrijwel geen rook van af. Erg fijne grillpan!

Pluspunten

• Formaat
  • Materiaal

Minpunten

• Zwaarte

FamLoos 16-04-2021

Perfecte grillpan!

Ik heb dit product gekregen om te testen en een review te schrijven. Ik ben heel erg enthousiast over deze pan. Het is een grote pan met een groot grilloppervlak. Er zit een handige indicator in het midden van de pan waaraan je kunt zien of de pan op voldoende temperatuur is. Wanneer zandloper en verdwijnt is de pan klaar voor gebruik. Het bakken van bijvoorbeeld hamburgers wordt op deze manier een feestje. Ook fijn is dat het materiaal van de grillpan zodanig sterk is dat je zonder problemen gebruik kunt maken van metalen spatels zonder dat de bodem beschadigd raakt. Ideaal. Wat ik verder belangrijk vind is dat er geen gebruik is gemaakt van giftige stoffen in de antiaanbaklaag. Hoewel de pan in de vaatwasser mag, kies ik ervoor om deze met de hand af te wassen. Dit wordt ook aanbevolen door Tefal zelf. Iets om op te letten is dat de pan vrij zwaar is.

Pluspunten

• Groot grilloppervlak
  • Krasvast en robuust

Minpunten

• Zwaar