Tefal Virtuoso E4922274

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Virtuoso E4922274 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kef86 18-05-2021

Fijne kleine pan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Deze pan heb ik nu een paar weken in bezit en ik gebruik hem vaker dan ik van te voren zou denken.

De pan ligt echt lekker in de hand, ik vind het wel fijn als de pan wat zwaarder is. Met deze pan maak ik vaak soep, saus, kook ik groenten in. De maataanduiding maakt het een stuk makkelijker.

Ik heb een keer mijn saus laten aankoken maar de pan is erg makkelijk en snel schoon te krijgen met heetwater en een afwasborstel.

Al met al vind ik het een erg fijne pan met vele mogelijkheden.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Glazen deksel
  • Maataanduiding

Minpunten

• Voor sommige mensen wat zwaar

g**********@h********** 17-05-2021

Stijlvol en stevig pannetje

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Super handige steelpan. Handig voor een eitje, een portie groente of een klein soepje. Met de deksel erbij een mooi stijlvolle pan. Niet super licht in de hand, iets zwaarder dan ik gewend ben, maar daardoor juist stevig en gaat hoogstwaarschijnlijk jaren mee. Kan gebruikt worden op allerlei fornuizen. Zelf heb ik een elektrische kookplaat.

Pluspunten

• Deksel
  • Stijlvol
  • Steel

Minpunten

• Iets zwaarder dan andere steelpannen

Thijs 09-05-2021

Fijne steelpan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Fijne kleinformaat steelpan die goed op inductie werkt en snel warm wordt. De onderkant van de pan is dik en ziet er betrouwbaar uit qua warmteverdeling en heeft een mooi patroon en logo. Zelfs voorzien van een deksel met een solide handvat.
Enige nadeel aan de pan is dat er water in het holle handvat komt bij de vaatwasser, maar daar is wel iets op bedacht, namelijk een klein inkepinkje zodat het er uit kan stromen. Dus het werkt, maar wellicht had het handvat niet hol hoeven te zijn? Daardoor ligt het wel lekker in de hand en wordt niet warm tijdens het koken.
Tot 1,25liter te gebruiken inclusief maatverdeling op de zijkant.

Pluspunten

• Dik handvat
  • Werkt goed op inductie
  • Dikke bodem met mooi logo
  • Fijne deksel met goed sluitende rand

Minpunten

• Water loopt in het handvat, maar kan er wel uit

Lisa2744 08-05-2021

Handige steelpan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Een mooie en handige kleine steelpan waarmee je snel een eitje of groente kunt koken. Het handvat ligt fijn in de hand en het is makkelijk om water af te gieten. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. De pan ziet er super stijlvol uit, is licht van gewicht en doordat er een glazen deksel bij zit, kan je tijdens het koken in de pan kijken zonder de deksel eraf te halen.

Pluspunten

• Handig formaat
  • Stijlvol

e***********@g******** 06-05-2021

Erg fijne pan

Erg fijne pan!

Ziet er erg robuust uit door het RVS met flinke handvaten. Oogt ook gewoon erg mooi, al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.

Aan de binnenkant van de pan staat een maataanduiding. Ergens alleen wel jammer dat die niet bij een kleinere hoeveelheid begint en net wat meer streepjes heeft om iets nauwkeuriger te kunnen afmeten. In een steelpannetje maak je toch vaak wat kleinere hoeveelheden.

Handig dat er een ventiel in het deksel zit tegen overkoken. Nu hoef ik het deksel niet meer op een kiertje te laten staan om overkoken te voorkomen.

Pluspunten

• Robuust
  • Ziet er mooi uit
  • Ventiel in deksel
  • Maataanduiding

Minpunten

• Maataanduiding had iets nauwkeuriger gemogen.

Anouk N 04-05-2021

Mooie robuuste steelpan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

De pan ziet er mooi uit en voelt erg stevig aan. Aan de binnenkant zitten handige streepjes als maataanduiding. Ik weet niet of je deze strepen er makkelijk afpoetst als je er steeds met een schuurspons over gaat maar tot nu toe gaat het goed.

Afgelopen weken heb ik deze steelpan gebruikt om te koken op gas. Ik heb er eieren, groentesaus, havermoutpap, griesmeelpap, soep, groente, pasta en rijst in gekookt.
Door de grote steel staat de pan soms in de weg op het fornuis en misschien ook in je keukenkastje maar het heet natuurlijk niet voor niets een steelpan. Er zit geen anti-aanbaklaag in de pan waardoor je niet bang hoeft te zijn voor krassen in de pan wanneer je de pan opstapelt tussen je andere pannen. Je moet wel regelmatig roeren, anders koekt je eten aan. Als het onverhoopt toch gebeurd is, kun je de pan met de handafwas alsnog makkelijk schoon krijgen. Hoe de pan eruit blijft zien als je hem in de vaatwasser doet, kan ik niet beoordelen.

De steel zit goed vast en ook de glazen deksel oogt robuust. Ik had nog niet eerder een pan gekocht met een glazen deksel omdat ik bang ben dat ik deze kapot laat vallen als hij uit mijn handen glipt. Tot nu toe gaat het goed en zie ik nog geen gebruikerssporen. De onderkant van de pan verkleurt net als andere pannen door het koken op gas. Als ik ooit niet meer op gas ga koken, zou ik de pan opnieuw kopen. Ik kan deze pan aanraden als je op zoek bent naar een degelijke steelpan.

Pluspunten

• Stalen handvat
  • Kan op verschillende warmtebronnen gebruikt worden

Minpunten

• Lengte van de steel is vrij lang

Evelyne 04-05-2021

Super blij met deze steelpan.

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Wij zijn erg blij met deze steelpan!
De design van serie Virtuoso van Tefal vinden wij erg mooi.
De glazen deksel en de maataanduiding aan de binnenkant zijn erg handig en het koken met deze steelpan bevalt erg goed.
Eerst was ik wel bang dat er in de vaatwasser water in de rand van de deksel zou blijven staan, maar dit is niet het geval. We hebben nog geen minpunten kunnen ontdekken.

esther 01-05-2021

super fijne pan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Hele fijne pan. De pan heeft een heel mooi design. En de pan is stabiel en stevig. Door de glazen deksel kan je goed in de pan kijken. Omdat ik de steelpan veel voor sauzen gebruik is de maataanduiding ideaal.

Pluspunten

• stevigheid
  • kwaliteit
  • design

Saron Sattler 28-04-2021

Mooie en handige pan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Een mooie pan die in alle soort keuken past. Ondanks dat ik met gas kook, is het toch fijn te weten dat je deze pan voor alle warmtebronnen kan gebruiken. De pan is dik, maar daardoor kookt je eten niet aan en desondanks wordt het toch best snel warm. Door de glazen deksel kan je makkelijk je eten zien zonder dat je elke keer de deksel hoeft op te tillen. Nog extra leuk zijn de maatstreepjes die binnenin zitten. Ze zijn handig in gebruik want dan heb je geen maatbeker meer nodig. Je mag het in de vaatwasser stoppen maar ik was het toch liever met de hand want het kost helemaal geen moeite. Een minpunt is dat ik het wel aan de zware kant vind voor een steelpannetje.

Pluspunten

• Maatstreepjes
  • Glazen deksel
  • Snel warm
  • Mag in de vaatwasser

Minpunten

• Een beetje zwaar

X 26-04-2021

Handig en mooi pannetje met dikke bodem!

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Handig steelpannetje met dikke bodem waardoor hij snel verwarmt. Handige glazen deksel en maatverdeling aan de binnenzijde. Strak design.

• Dikke bodem
  • Maatverdeling

Esther 23-04-2021

Fijne pan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Deze pan is handig in gebruik en is niet te zwaar waardoor hij dagelijks gebruikt kan worden. Verder is de pan makkelijk te reinigen en door de glazen deksel kun je goed in de gaten houden wat er in de pan gebeurd. Het design is mooi en past in de meeste keukens. Aan de binnenzijde van de pan zijn maatstreepjes zichtbaar wat afmeten van inhoud makkelijk maakt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Fijn in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

King-size 21-04-2021

Mooi Design.

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Fijne steelpan, heel geschikt om sauzen te maken en soezendeeg, kookt niet aan door de dikke bodem. Glazen deksel is handig om mee te kijken maar wel kwetsbaar. Ook een fijne pan om kleine hoeveelheden soep te maken of voor de liefhebber van pap.

Pluspunten

• Dikke bodem

Minpunten

• Deksel van glas.

Annemieke 21-04-2021

Super pan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Wat een top steelpan! Het formaat is ook echt ideaal.
Stevig en robuuste pan.... het schoonmaken gaat ook gemakkelijk.
Ideaal om een soepje of sausje op te warmen. Ga hier vast veel plezier van hebben.

Mamasam78 20-04-2021

Glazen deksel is echt fijn!

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Ik heb deze pan nu 2 weken en ben er erg blij mee. Vooral het glazen deksel vind ik een groot pluspunt omdat je hierdoor kan zien of bijv. je water al kookt zonder steeds het deksel op te tillen. Ik heb al 2 pannetjes van dit formaat (van een ander merk) en het fijne is dat het deksel ook op die pannen past.
De pan kan gewoon in de vaatwasser en werkt prima op onze elektrische kookplaat. Kortom, een fijne steelpan!

Pluspunten

• Glazen deksel
  • Licht gewicht
  • Maatstreepjes
  • Kan in vaatwasser

leon8888 16-04-2021

Handige steelpan

Geschreven voor: Tefal Virtuoso E4922274

Super handige steelpan van super kwaliteit. Ideaal om bijvoorbeeld een sausje te bereiden en snel soep in op te warmen.
Heeft een stevige handgreep en een mooi design. Neemt weinig ruimte in beslag.
Geschikt voor alle warmtebronnen.

Pluspunten

• Praktisch
  • Prijs kwaliteit
  • Ruimtesparend