Tefal Family Day koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Family Day koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Desteney 25-05-2021

Geweldige pan

Heb deze pan uit mogen proberen en is snel warm bakt niet aan en super licht in gewicht.

Sabine88 17-05-2021

Goede koekenpan

Deze koekenpan is erg fijn en licht van gewicht.
Goed formaat en bakt erg goed, voor deze prijs heb je een prima kwaliteit

p********@y********** 07-05-2021

Lichte Tafel koekenpan

Mooie lichte koekenpan. De Tefal Family Day koekenpan is makkelijk in gebruik. Hij wordt snel warm, wat makkelijk is tijdens het koken. Wat vooral opvalt, is dat de pan ongelooflijk licht is. Dat is voor mij ideaal, want veel pannen zijn te zwaar voor mij om goed vast te kunnen pakken. Helaas zit de steel wel al snel los, maar dit is redelijk makkelijk op te lossen.

Pluspunten

• Licht
  • Wordt snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Steel zit snel los

angelz1983 04-05-2021

Lichte fijne pan

goede lichte pan, wordt goed warm en gebakken eitjes glijden zo uit de pan( ik gebruik altijd wel een klein beetje kokosolie). Hij is lekker groot zodat je met een gezin goed de ruimte heb om eten klaar te maken. Je kan er alles in klaarmaken. Hij is heerlijk licht dus goed handelbaar. De Thermospot werkt goed.

Het enig kleine nadeel Is dat je af en toe de hendel/handsvat even wat aan moet draaien maar dat is mijn ervaring met alle tefal pannen die ik heb gehad. Maar dat mag de pret niet drukken want het bakgedeelte is super fijn

Pluspunten

• thermospot
  • Eten bakt niet aan
  • licht gewicht

Minpunten

• handsvat gaat in loop van de tijd los zitten

Samindra 03-05-2021

Beste koekenpan ooit

Hele fijne koekenpan. Fijne anti-aanbaklaag, even wachten tot de stip verkleurd en je kan bakken. Zelfs de 1e pannekoek mislukt niet meer. Fijne inkeping en de pan ligt fijn in de hand. Voor mij niks anders meer!

Pluspunten

• inkeping
  • ligt fijn in de hand
  • niet te zwaar of te licht
  • anti-aanbaklaag
  • kookstip in de pan

Minpunten

• geen

Bianca 30-04-2021

Goede pan

Fijne lichte koekenpan die doet wat hij moet doen, bakken.. Waarom er een schenkstuk aanzit is mij een raadsel aangezien ik er geen vloeistoffen in maak en ook niet echt een reden ervoor zie om dan deze pan te gebruiken (pastasauzen of jus gaan in de wok of braadpan) Maar voor koekenpanspul is het een prima pan! Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk schoon te maken

monica 29-04-2021

Super pan

Ik heb deze pan mogen testen. Ik vind het echt een super pan. Hij word snel warm. Dat kun je zien aan de rode indicatie midden in de pan. Daardoor zet ik het vuur zachter en mijn vlees bakt niet meer aan. Paneermeel blijft niet aan de bodem plakken. En wat heel handig is is de schenktuit aan de zijkanten van de pan. Geen geknoei meer

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Licht gewicht

Marije95 25-04-2021

Fijne lichtgewicht pan

Ik ben heel blij met deze koekenpan van Tefal. De pan is lichtgewicht en heeft geen zware dikke bodem, waardoor hij snel op temperatuur is. De thermo-spot is handig in gebruik, daardoor weet je wanneer je pan op temperatuur is. Vooral bij producten waarbij de olie goed heet moet zijn (denk bijvoorbeeld aan aubergine), vind ik dat echt heel fijn.
De pannen zien er, zoals altijd bij Tefal, goed uit. Al met al ben ik dus heel positief en zou ik deze pan zeker aanraden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel op temperatuur
  • Thermospot
  • Schenktuit mogelijkheid

Anneke 24-04-2021

Goede degelijke pan met makkelijke thermo spot

Twee weken geleden deze pan ontvangen. De steel zit een beetje los, waardoor h hij iets rammelt. Functioneel prima, warmt snel op. Thermo spot verkleurt snel. Brandt niet aan een makkelijk af te gieten.

Pluspunten

• Thermo spot snel op temperatuur
  • Handzaam, niet zwaar

Minpunten

• Steel zit niet erg vast
  • Bodem lijkt wat dun

Angela 21-04-2021

Superfijne pan!

Deze pan heb ik gekozen, omdat ik op zoek was naar een degelijke koekenpan met een lange levensduur. Volgens mij is dit een goede keuze geweest! De pan heeft een stevige beschermlaag aan de binnenkant, wat ervoor zorgt dat de warmte zich snel over het hele oppervlak verspreidt. Ideaal voor het bakken van vlees of vis! Ook vegetarische producten gaan trouwens prima. De pan is lekker degelijk, maar wel makkelijk te verplaatsen wat een groot voordeel is als je klaar bent met bakken. Als kersje op de taart is de pan nog eens supersnel en makkelijk af te wassen!

Pluspunten

• licht (gewicht)
  • prima verspreiding warmte
  • beschermlaag

Minpunten

• geen

Es 20-04-2021
  • Product gekregen

Fijne pan met schenktuit

Heel fijne lichtgewicht pan met schenktuit. Gemakkelijk in het gebruik en overtollig vocht kan weggeschoten worden wat ik als heel positief ervaar. Geen druppels langs de pan meer!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lichtgewicht
  • Schenktuit

Geert 19-04-2021

Family Day koekenpan schenktuit

Family Day koekenpan 28 cm is een fijne anti aanbakpan, ligt goed in de hand, niet te zwaar.
De schenktuit is erg handig voor het afgieten.
Ik vind het met zijn 28cm net te klein voor een gezin van 6 personen.
Komt ook omdat de pan niet hoog is, waardoor er minder in kan.

Pluspunten

• gewicht
  • schenktuit
  • anti aanbaklaag
  • vormgeveing

Minpunten

• lage pan

snoeppue 17-04-2021

Koekenpan 28 cm.

Fijne grote koekenpan met anti aanbaklaag en rode sensor in het midden dat aangeeft doormiddel van verkleuring dat pan warm is en je kan gaan bakken braden . Koekenpan is licht in gewicht wat heel fijn is vind ik , ook makkelijk dat er 2 schenktuitjes aanwezig zijn , minder geknoei.

Pluspunten

• Schenktuitjes
  • Licht gewicht

Minpunten

• Geen minpuntjes

JMA12 16-04-2021

Niet slecht!

Ik vond het een prima koekenpan. Het eten was snel te bereiden. De diepte van de pan mocht van mij wel iets meer zijn. Maar al met al tevreden.

Pluspunten

• Ruim
  • Voedsel snel gaar.

Minpunten

• Niet heel diep.