ATAG DX6211F - Reviews

8,8 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

VincentF 24-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Atag oven nu 12 maanden in bezit. Is werkelijk een goed apparaat. Vooral het feit dat je boven en onder de temperatuur en het programma onafhankelijk van elkaar kunt regelen. Zeer handig bij het bereiden van verschillende gerechten tegelijkertijd.

Keuzeprogramma's zitten er zat op de oven (bijvoorbeeld bakstand voor cake, of bakstand voor pizza)... ik heb ze echter nog niet gebruikt. Ik gebruik gewoon temperatuur + soort verwarming handmatig.. (vind ik prettiger, maar dat is persoonlijk)

De tussenplaat welke noodzakelijk is boven en onder verwarming seperaat te regelen kan ook verwijderd worden. Dan heb je de volledige grote van de oven tot je beschikking voor grote gerechten.

De autoclean functie is super. Verwijder de bakplaat, tussenplaat en rails (1 minuut werk). Giet een kleine halve liter water op bodem en laat het programma het werk doen. Daarna even met een doekje afnemen en schoon is de oven.

Voorverwarmen is in enkele minuten voor elkaar.

Degelijkheid zit wel goed. 1x een klein probleem gehad (oven sloeg spontaan uit) Na een telefoontje naar Atag stond binnen enkele dagen een monteur op de stoep om het defect te verhelpen. Sindsdien klacht niet meer voorgekomen. Totaal 8 jaar garantie.