De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV307S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RS 02-07-2022

Fijne oven, snel warm, veel ruimte

Geschreven voor: Inventum OV307S

Een fijne compacte oven die toch groot genoeg is voor 2 grote ovenschalen. Het enige wat je even moet uitvinden is de voorverwarm-tijd. Dat de deur een klein stukje open kan blijven is heel handig bij het bakken van merengues.

Pluspunten

• Groot genoeg voor diner voor 8
  • Snel warm
  • Lage prijs

Minpunten

• Geen voorverwarm-stand
  • Geen (koekjes)bakplaat zonder reliëf
  • 2 Kleuren is onrustiger in een kleine keuken

e**************@g******** 18-02-2022
Geschreven voor: Inventum OV307S

Mijn moeder is bijzonder tevreden met deze aankoop. Goede duidelijke uitleg. Makkelijk te bedienen wat betreft de knoppen. Het resultaat van haar baksels is boven verwachting. Dank.

s************@g******** 13-02-2022
Geschreven voor: Inventum OV307S

Een grote oven in een gasfornuis gebruikt erg veel stroom. Daardoor zijn we op het idee gekomen om deze oven van Inventum te kopen. Het aankoopbedrag was al aantrekkelijk. Het el. Verbruik zakt met de helft. De oven is zeer snel op temperatuur en tijdens het gebruik, door de kleine inhoud, levert het zoveel warmte op dat de thermostaat telkens even afslaat.
We kunnen deze oven echt aanbevelen.

----------------------------------------------
Review 26-10-2021:

Heb deze oven gekocht omdat we een oven hebben die 3700 Watt
gebruikt. Vinden we teveel van het goede.
Deze oven gebruikt slechts 1600 Watt.
We doen nu zuiniger met de stroom.

Pluspunten

• Laag el. verbruik
  • De bediening is mechanisch

Erg goede mooie oven! 25-01-2022

Zeer goede oven!

Geschreven voor: Inventum OV307S

Fantastisch mooi en kwalitatief goed uitgevoerde oven met div. bakmogelijkheden en zelfs hetelucht functie waardoor alles een een mooi korstje krijgt. Warmt erg snel op door 4 verwarmings elementen die aan boven en onderkant alles mooi gelijk opwarmen/bakken. Heeft zelfs een afkoelstand als je het deurtje op de eerste stand zet zodra je hem open doet, heeft ook een kruimellade waardoor je alle kruimels e.d. heel makkelijk kunt verwijderen. Heb hem verdiend 5 sterren gegeven voor deze kwaliteit en de niet te hoge prijs!!!

Pluspunten

• Mooie Kwaliteit
  • Erg snel warm
  • Redelijk groot voor 30 liter
  • Erg goede prijs

Minpunten

• Geen minpunten kunnen ontdekken

Marcin 01-12-2021

OVEN 307S

Geschreven voor: Inventum OV307S

Oven OC307S - sensational appearance and quality of workmanship, much nicer than other available devices at a similar price. I have been using the oven for several days and have no complaints. It heats, bakes and looks great. I recommend

Pluspunten

• appearance
  • production quality