De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Huawei Lebooo Tandenborstel - Wit - 90 dagen gebruik - 2 opzetborstels - Oplaadbare elektrische Tandeborstel - Grondige en Nauwkeurige Reiniging op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jurgen 08-04-2021
Mijn eerste elektrische tandenborstel. Werkt goed. Gebit voelt schoon na gebruik. Hij heeft 4 verschillende standen. Voor iedereen persoonlijk wat die het prettigst vind denk ik.
Op de app krijg je te zien welke tanden en kiezen je vergeten bent te poetsen of misschien beter kan poetsen. Ook geeft die aan hoelang je gepoetst hebt. (Kan mij voorstellen dat dit stimulerend werkt voor kinderen. )
In de app worden ook tips gegeven hoe je het beste kan poetsen. Het jammere daarvan is dat het in het Engels is.

Pluspunten

• Accu duur
  • App
  • Prijs

Minpunten

• Advies niet in Nederlands