Bitdefender Internet Security - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bitdefender Internet Security op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m************@g******** 18-01-2024

Internet beveiliging.

Bitdefender Antivirus for Mac is eenvoudig te installeren via de App Store, wat het gebruiksgemak vergroot. Hoewel ik aanvankelijk sceptisch was over een virusscanner voor Apple, heeft deze software daadwerkelijk laten zien welke risico's er zijn en welke bestanden mogelijk beschadigd zijn. Dit geeft een geruststellend gevoel. Helaas kon ik alleen de antivirusfunctionaliteit testen, aangezien de overige apps extra betaald zijn. Dit is teleurstellend gezien de algehele kosten. Over het algemeen raad ik dit product aan als je in een veilige omgeving wilt werken, maar het is moeilijk te bepalen of de toegevoegde waarde het prijskaartje rechtvaardigt.

Pluspunten

• Advies voor beveiliging
  • Makkelijk te instaleren
  • Vertraagd het systeem niet.

Minpunten

• Overige opties zijn betaald
  • Geen all in one.