Olympus SC1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus SC1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

jontxt 16-10-2013
Geschreven voor: Olympus SC1

Ik gebruik deze memorecorder al jaren voor het opnemen van interviews. De geluidskwaliteit van de opnames is echt uitstekend, zelfs als er tijdens een gesprek sprake was veel achtergrondlawaai. In combi met een oor-microfoontje ook erg geschikt voor het opnemen van telefonische interviews

Henri 54 05-10-2011
Geschreven voor: Olympus SC1

Veelzijdig opname apparaat, ook heel zuinig met stroom. Klein en al vaak gebruikt .

janz 21-05-2011

Een prachtig apparaatje
Instellen en opnemen gaat in een handomdraai
Het instellen van het opnameniveau gaat via een tandwieltje, en er gaat een lampje branden als dat niveau te hoog is .Erg handig

De mooiste afspeelkwaliteit is op je computer zelf
De speakertjes in het apparaatje zelf zijn uiteraard klein en geven niet zo'n mooi resultaat

Johannes.w 22-02-2011

Fantastisch apparaat!
Een complete geluidsstudio met Alle mogelijkheden.
Eenvoudig, duidelijk en professioneel.
Bij comcom.nl besteld op woensdagmiddag ... en donderdagochtend bezorgd met handtekening voor ontvangst. Vooraf goede telefonische info. Bevestigende e-mail berichten. Geweldig!

hans kool 16-11-2009
Geschreven voor: Olympus SC1

Ben sinds een aantal weken in het bezit van deze recorder en kan maar één ding zeggen. Super apparaat. De geluidskwaliteit is super (maar ik had niet anders verwacht met deze specs) maar ook het gebruiksgemak valt me erg mee. Doet lang op zijn batterijen en opnames tijdens concerten zijn verrassend goed door de zoommicrofoon functie

Sonja5 30-05-2012

Hoe gebruik jij de zoomfunctie, want die is voor mij niet helemaal duidelijk.

Sonja5 28-05-2012

Vraagje: brandt er een lichtje als hij aan het opnemen is en is dat lichtje te zien van enige afstand?