Panasonic H-FS100300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic H-FS100300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ben van Hooff 31-10-2016

Zoom lens 100-300mm

Geschreven voor: Panasonic H-FS100300

Deze lens aangeschaft bij Foto De Vakman in Uden.
Getest op mijn nieuwe body Panasonic GX8
Door de ingebouwde stabilisatie in de lens en stabilisatie in de camera kan ik uit de hand tot maximaal zoom bereik zeer mooie en scherpe plaatsjes schieten.
Zelf inzoomen in donkere schuilplaatsen is makkelijk te doen met compensatie van lichtniveau.
Deze lens aangeschaft bij bovenstaand adres omdat ik zeer tevreden ben over deze winkel.
Duidelijke uitleg, tijd voor de klant en bij vragen ( ook per mail ) wordt er zeer snel gereageerd.
Lens was op dit adres duurder dan bij 2 andere winkels, maar werd meteen aangepast en uit voorraad geleverd.

Pluspunten

• Groot zoombereik
  • Compacte lens

R Wagenaar 24-06-2011
Geschreven voor: Panasonic H-FS100300

Een aantal weken in bezit datum van schrijven 24-6-2011 en ben zeer tevreden ik heb hem op mijn GH2 wat zeer scherpe beelden oplevert en met de GH2 zeer snelle autofocus dus een echte aanrader via internet besteld voor een nette prijs voor die nog twijfelt je krijgt er geen spijt van. voor de degelijkheid geen cijfer gegeven daar heb ik hem te kort voor maar het voelt degelijk aan.

R Wagenaar 17-02-2013

Hallo Henny het volgende je zegt dat je de lens op een statief gebruikt heb je de O.I.S. schakelaar uitstaan ?? die moet uit op een Olympus body omdat die zelf al stabilisatie in de body heeft .En op een statief moet je de stabilisatie van je body ook uitzetten . Wat ook belangrijk is een zo kort mogelijke sluitertijd te gebruiken door eventueel je diafragma iets groter te zetten ( kleiner getal )en iso waarde iets hoger zetten .Ik gebruik hem nu op de GH3 van Panasonic en dat levert super scherpe plaatjes op zelfs op 300 mm . Ik hoop dat je er iets aan hebt . groet R

HRB 22-02-2013

ThanX R. Wagenaar,

Ik ga je triks en tips proberen!

Groet,

Henny

HRB 16-02-2013

Hallo,

Ik heb de 100-300 reeds enige maanden en ik heb moeite met de scherpe opnamen op afstand.
Ik combineer hem met mijn Olympus Pen E-P2 en een statief. Zou je mij wat tips en triks aan de hand kunnen doen?

Groet,

Henny Bakker