De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 2973C005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

v********@k********* 08-01-2023

Zeer tevreden over deze lens

Geschreven voor: Canon 2973C005

Ik kocht deze lens als welkome aanvulling op mijn twee huidige lenzen. Ik wilde een lichte, handzame lens die ik zowel voor fotografie in steden, voor landschapsfotografie als voor macro fotografie kon gebruiken. De lens voldoet prima aan deze eisen. Een heel goede scherpte-diepte en warme kleuren. Kortom, helemaal tevreden.

Pluspunten

• scherpte-diepte
  • gewicht

Gerryke 24-12-2020

Must have!

Geschreven voor: Canon 2973C005

Een heel fijn objectief. Ik fotografeer bijna alles met deze lichtsterke lens. Ik gebruik hem op mijn EOS R6, wat ik zelf een hele fijne combinatie vind. Hij is licht in gewicht en zorgt voor prachtige en scherpe foto's. Een nadeel vind ik dat er geen fijne zonnekap aanwezig is. Ik gebruik nu de ew-52 van Canon, maar vind hem te klein. Ik gebruik deze zonnekap nu ter bescherming. Kortom de lens zelf is een juweeltje, de zonnekap vind ik wel een gemis. Super eerlijke kwaliteit prijs verhouding, zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Goede kwaliteit prijs verhouding
  • Licht in gewicht
  • Mooie lichtsterke lens

Minpunten

• Slechte zonnekap

Jeroen 31-12-2019

Mooie lichtsterke macrolens

Geschreven voor: Canon 2973C005

Stevige mooie lichtsterke macrolens die hele heldere opnames maakt. Erg tevreden over de stabilisatie en de prestaties bij weinig licht

Pluspunten

• lichtsterkte
  • behuizing

Minpunten

• nvt

Joseph52 08-07-2019

Canon EOS RF 35 mm 1.8 Macro lens

Geschreven voor: Canon 2973C005

Voor mijn nieuwe Canon EOS R heb ik deze lens gekocht naast de standaard kit lens RF 24-105.
De RF 35 1.8 is erg licht, lichtsterk en scherp, erg makkelijk om mee te nemen op reis. De macro eigenschappen zijn ook erg handig. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• scherpte
  • lichtsterkte
  • licht
  • macro

aramir 28-01-2019

fijne macro lens op nieuwe Canon Eos Rcamera

Geschreven voor: Canon 2973C005

Vandaag voor mijn nieuwe Canon Eos R camera deze lens gekocht. Fijne ,kleine en lichte lens.Scherp foto's, al vanaf diafragma 1.8. Pluspunt is de macro functie. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• macro mogelijkheid
  • klein en handzaam
  • scherp vanaf diafragma 1.8
  • handige extra controlring op lens