Nikon AF-S VR Zoom-NIKKOR 24-120mm f/3.5-5.6G IF-ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon AF-S VR Zoom-NIKKOR 24-120mm f/3.5-5.6G IF-ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p.deKleine 13-04-2010

Prima lens, 5 maand in bezit en erg tevreden over de resultaten. Gebruik hem op mijn Nikon d40x en is echt een aanrader kan ik zeggen.

Ik had mijn Nikon d40x gekocht met de standaard 18-55 lens die ook zeker niet slecht is, maar wilde meer een groothoeklens met iets meer bereik. Fotgrafeer zelf erg veel, architectuur,landschappen,popfotografie....Met deze lens kan ik alle kanten op. Geen spijt van de aankoop, super scherp,mooie kleuren, geen vignettering, kortom...superlens.

corpa2010 04-01-2010

Een geweldig Objt,lang over nagedacht maar toch voor gekozen zeer scherp,zeer snel,geweldige licht sterkte
kan me niet voorstellen dat er nog betere zijn als deze lens ik gebruikt hem op mijn
Nikon D700 was een beetje onzeker maar na een paar fotos helemaal verkocht
echt een aanrader moet je zeker in je tas hebben.

Fred Velserbroek 05-12-2007

Heb dit objectief aangeschaft i.v.m de goede reviews.
Deze lens reeds 6 maanden in bezit , en gebruikt voor de vakantie in IJsland, en het iseen absolute aanrader voor de Nikon D40x

dennis91. 01-07-2007

heb dit objectief gekocht vanwege de vr en de positieve reviews van dit objectief.
ben zeer tevreden met deze lens.
het contrast is zeer hoog, heel weinig vertekening.
en vooral is het objectief erg scherp.
de kleurweergave is fantastisch, mooie verzadigde kleuren.
de vr werkt zeer goed, hier ben ik zeer onder de indruk van.
als je de ontspan knop half indrukt, houd die het beeld vast.
dit werkt niet op een statief, zet dan de vr uit, anders heb je alsnog onscherpe foto's.
het objectief werkt zeer goed op mijn Nikon D50.
wel is die erg zwaar.
de bouwkwaliteit is zeer goed, het objectief voelt zeer degelijk aan. de autofocus is zeer snel, in minder dan 0,5 sec. is die scherp gesteld, bijna sneller dan je eigen oog !
een absolute aanrader !