Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 17–55 mm 1:2.8G IF-ED - Reviews

Beste deals -15% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 17–55 mm 1:2.8G IF-ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Roy 06-08-2016

Ik had al een nikkor 70-200 f4 deZe is gewoon super gebruikt op circuit met een Nikon d5200 en de foto's zijn super.
Nu dat ik ook van kortbij wil fotograferen en mijn baby die wordt verwacht in november zocht ik
Natuurlijk weer een nikkor lens en kwam terecht op de af-s 17-55mm vr nou ik was verbijsterd van de kwaliteit ligt lekker voelt heel strak aan en materiaal is top

rspijker 11-05-2009

Prachtige lens heb deze nu een maand of 3 samen met de 300D, mooie kleuren en superscherp..

hondacrxcabrio 17-03-2009

heel snelle lichtsterke lens,heel stevig gebouwd,gewicht valt wel mee vind ik,foto's heel scherp,maar ik vind het contrast wat koud,heb ook de 16-85 mm vr en vind die kleuren veel mooier,maar helaas niet zo snel en zeker niet bij minder licht,maar daar heb ik de 50mm af-s lens voor,ik vind de 17-55 een heel goede lens,maar zoveel geld vind ik ze niet waard

jetex 20-10-2007

gewoon een toplens, heb hem nu een jaar in bezit en een heel snelle lens met een 2.8 lichtsterkte over de gehele lengte, groothoek is heel goed, scherpe kleuren, stil en razend snel. SUPER!!!

Nikonian 25-11-2006

Ik gebruik deze lens nu enkele maanden en ben zeer verrast mbt. de kwalitiet.
Foto's zijn haarscherp en perfect van kleuring.
Autofocus is razend snel, je merkt niet dat de lens scherpsteld.

Het enige nadeel is het gewicht ;-)
Ik gebruik deze lens in combinatie met de D200 en na een dag lopen met deze
combinatie om je nek, dat voel je 's-avonds wel.