Nintendo Animal Crossing: Wild World - Reviews

3 jaar en ouder
Releasedatum
2006-03-31

mattew 07-12-2010 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit spel al meer dan 3 jaar, en ik ben er nog steeds super blij mee. Dit spel verveelt echt nooit! Je kunt 56 verschillende vissen en 56 verschillende insecten vangen die elk verschijnen in een ander seizoen. Ik heb ze nog steeds niet allemaal. Je kunt daarmee ook geld verdienen om je huis groter te maken en uiteindelijk af te betalen. Je huis wordt dus steeds groter, en je kunt je huis helemaal zelf inrichten hoe jij dat wilt. Je kunt fossielen opgraven. Ook kun je je eigen outfits ontwerpen bij de Able Sisters. Kortom: dit is het beste spel ever!
Leuk om te doen: ik hou zelf een map bij met alle voorwerpen die je kunt kopen/vangen. Dat is echt super leuk om te doen!

Dit spel is zeker niet kinderachtig! De bewoners die bij je in het dorpje wonen zeggen vaak hele grappige en sarcastische opmerkingen waardoor je helemaal in een deuk ligt. Het spel is volledig Engelstalig, maar ook voor wat kleinere kinderen is dit best te doen. Ik ben zelf 14 en heb het spel op de gamegube al 6 jaar. Mijn engels is sindsdien veel verbeterd door dit spel. Ook heb ik er veel kennis aan overgehouden over vissen, insecten en fossielen. Het is dus een super spel voor jong en oud.

Iedereen zou dit spel moeten hebben!!

C0c0 05-09-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik vindt dit een geweldig spel!
Ik speel het nu al een jaar en ik vindt het nog steeds erg leuk!
er is zoveel te doen in je dorpje, ik ben vaak er wel uren zoet mee.

Dit is een echte aanrader!

Groetejes.

HereIsTom 25-02-2008 Product half jaar in bezit

Animal Crossing is een heel leuk apart spel wat je uren, dagen en maanden bezig kan houden.

Mr Desmond 08-12-2007 Product paar dagen in bezit

Animal Crossing: Wild World is een spel dat je maanden ofzelfs 1 jaar bezig kan houden, en je daarna nog steed boeit. Er zijn tal van dingen te ondekken, waaronder een groot aantal vissen, fossielen, insecten. En dan heb je nog de zogeheten events zoals de vlooien markt, en als het buiten wat kouder is(november/december) reageert het spel er ook op met een dik pak sneeuw. Kortom veel te doen

Frerix 22-02-2007 Product half jaar in bezit

Animal Crossing is heel apart spel( op een positieve manier). Als nieuwe bewoner in een dorpje moet je door te vissen, insect te vangen en fruit te plukken geld verdienen. Hiermee kan je je hypotheek van je huis af betalen of kleding, meubels en vele andere dingen kopen. Tevens kun je met de vele, aardige bewoners van jouw dorp praten. Als je een Nintendo Wi-Fi USB Connector in huis hebt, kun je zelf via het internet andere dorpen bezoeken. Echt een aanrader, zelfs voor tieners! Je hebt van dit spel maanden plezier!

Animalcrossing freak 22-02-2007 Product half jaar in bezit

Animalcrossing is een luek spel vooral als er inwoners verhuizen en dat je erdan een nieuwe bijkrijgt.
Het spel heeft redelijke dingen om te doen je er zoon 10 dingen doen.
Elk ding besteed zoon 2 tot 10 minuten.
Animalcrossing is niet kinderachtig zoals veel mensen zeggen het spel is nog best leuk voor kinderen van 12 bijvoorbeeld.
je kan ook je eigen poppetje een look geven die je elke dag als je wil kan veranderen.
Alleen een minpunt is als je geen draadloos netwerk hebt kan je geen wfc doen dat is heel jammer.

MrSoup 17-02-2007 Product jaar of meer in bezit

Heel leuk spel, oogt zeer kinderachtig, maar is niet zo.
Ongelooflijk veel mogelijkheden, bewoners, spullen, kleding en meer. En als je daar klaar mee bent (Wat bijna onmogelijk is) kun je ook nog online gaan.

lvdz 08-12-2006 Product paar weken in bezit

Een heel leuk spel met veel mogelijkheden .Lijkt kinderachtig maar is het niet
.Je bouwt een hele stad op en je kan echt samenspelen met mensen uit ander
landen (moet je draadloos internet en een Wi-Fi USB connector voor aanschaffen
)en huisjes van elkaar overnemen.Je bent er maanden zoet mee.

Kurt B. 19-09-2006 Product paar dagen in bezit

Deze game heb ik een paar dagen in m'n bezit en is de eerste die ik tot nu toe
gekocht heb voor m'n DS lite.
Animal Crossing World Wide is een soort sim die lang meegaat als je 'r niet
langer dan een uurtje (of 2) per dag op speelt.
Wat dit spel zo leuk maakt is dat de interne klok van het spel de echte klok
ook volgt. Is het nu bv 14u44 op 19/09/2006, dan is dat in het spel ook zo.
Elke dag valt er wel iets anders te beleven, komen er nieuwe inwoners in je
dorpje wonen of verhuizen er weer anderen, je bent altijd wel benieuwd naar wat
er weer zal komen.
Maar verwacht zoals reeds eerder gezegd geen spel waar je je uren achter elkaar
mee kan vermaken. Deze game moet het hebben van plezier op lange termijn, niet
op korte.

Peter1990 05-05-2006 Product maand in bezit

7,3
Het is een leuk spel wat ondanks de vrij simpele opzet lang boeiend blijft.
Het is geen spel wat je uren achter elkaar speelt, maar meer voor tussendoor.
Dit betekend niet dat het niet leuk is!
Ook de optie om online een ander dorp op te zoeken is geweldig!