NETGEAR ProSAFE Unmanaged Switch - GS105 - Desktop - 5 Gigabit Ethernet poorten 10/100/1000 Mbps - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NETGEAR ProSAFE Unmanaged Switch - GS105 - Desktop - 5 Gigabit Ethernet poorten 10/100/1000 Mbps op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Applebopper 01-01-2018

Relatief goedkope manier om mijn netwerk uit te breiden. Ik gebruik deze Switch (naast een grotere op onze bovenverdieping waar het internet bij ons binnenkomt in de woonkamer, waar onze (ethernet-bedrade) TV staat om het netwerk uit te breiden. Ons huis is van bouwjaar 1937 met 'lastige' binnenmuren voor WiFi. Dankzij deze router (met in aansluiting daarop een AirPort Time Machine heb ik (eindelijk!) een dekkend WiFi-bereik in onze gehele woning. Netgear levert stevige spullen zonder franje. Ik heb het kastje wel uit het zicht geplaatst, zodat de ledjes niet storen… Simpele installatie – uit de verpakking, aansluiten aan het netwerk en de stroom en 'voila', alles werkt tot grote tevredenheid!

Pluspunten

• klein formaat
  • stevige behuizing
  • vier doorverbindingen

Milio 14-08-2013
Deze switch van netgear is zeer compact, met mooie donkerblauwe metal casing (weet niet of er nog andere kleuren te koop zijn) en heeft led speed-indicatie op de poorten. Verbruikt max 4W bij alle poorten in gebruik. Maakt gebruik van green technology. Je kunt er 4 apparaten op aansluiten in tegenstelling wat je zou kunnen denken bij een 5-poort gateway. Ook de ingang wordt hierin meegeteld.
De kwaliteit lijkt me prima en ik meen dat Netgear er levenslang garantie op geeft. Iets om nog even te checken.