Sitecom WLA-2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLA-2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,1

Arsen 10-07-2012
Geschreven voor: Sitecom WLA-2000

Installatie via WPS ging niet ondanks het feit dat de router ook een Sitecom is. Ook op een andere router niet. Dus handmatig alles ingesteld. Maar daarna merkte ik dat het ding heet werd! En de snelheid nog niet de helft van mijn oude Linksys 54g. Hij bleef onder de 15 MBps, op alle kanalen! Nu met een Icidu haal ik op mijn sloffen de 60 MBps. Dat is 75% van mijn max via Lan.

Arsen 08-07-2012
Geschreven voor: Sitecom WLA-2000

Installatie via WPS ging niet ondanks het feit dat de router ook een Sitecom is. Dus handmatig alles ingesteld. Maar daarna merkte ik dat het ding heet werd! En de snelheid nog niet de helft van mijn oude Linksys 54g. Hij bleef onder de 15 MBps, op alle kanalen! Nu met een Icidu haal ik op mijn sloffen de 60 MBps. Dat is 75% van mijn max via Lan.