D-Link DWA-160

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link DWA-160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Hugo.Cornelissen 06-09-2011
Geschreven voor: D-Link DWA-160

De adapter is traag en heeft een slechte ontvangst. Ik heb hem speciaal gekocht om een sneller verbinding te krijgen. Maar zelfs in dezelfde ruimte is hij traag en ontvangt hij slecht. Veel slechter dan twee oude goedkopen (150Mbs) modems.
Ofwel niet kopen

wbbdtt 20-10-2010
Geschreven voor: D-Link DWA-160

Ik heb er onlangs via internet 1 aangeschaft als 2e N-stick. Hij was met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Alsmaar meldingen dat hij geen IP-adres kon verkrijgen. Met veel moeite kon ik de helpdesk bereiken en met veel gepuzzel was dan de conclusie dat hij maar omgeruild moest worden. Ik zou worden gecontacteerd door iemand van het bedrijf voor de retourzending. Al 2 weken niets gehoord.
Dat er een rotte stick tussen zit kan, maar dan zo'n waardeloze service.... dan houdt het voor mij helemaal op. Nooit weer een Dlink