Sitecom WLA-7100 AC1200 Wi-Fi Dual-band USB Adapter - Reviews

Kleuren
zwart

kurt 28-12-2016 Product paar weken in bezit

goed bereik

ik schafte mij de sitecom wla-7100ac1200 wifiadapter aan omdat de netwerkadapter in mijn
laptop was stukgegaan.de installatie van de sitecom adapter was heel eenvoudig en zo klaar.
het bereik was uitstekend.

jennifer92 22-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Aangeschaft omdat de interne wifi adapter van mijn laptop kapot ging. In het begin was het echt super, goed bereik, snel internet, goede verbinding. Nu heb ik het bijna een jaar in bezit en verliest het continue de verbinding, loopt vaak vast, mijn spellen bevriezen of laggen en als een gamer is dat het laatste wat je wilt hebben... Vaak zat dood gegaan hierdoor. Nee het ligt niet aan mijn computer, de pc van mijn broertje heeft precies hetzelfde. We hebben nog een wifi adapter liggen met minder bereik voor 20 euro en deze doet het zelfs beter nu dan deze! 50 euro zou ik het niet voor aanschaffen. 20 euro? Dan is het te proberen.

Sitecom Webcare 24-08-2015

Jammer om te horen dat u verbindingsproblemen heeft met de WLA-7100. Veel van dit soort problemen zijn te verhelpen met het updaten van de driver of door het aanpassen van het draadloze kanaal waarop de router uitzendt. Onze helpdesk helpt u daar graag bij, voor contactopties zie: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wla-7100v1001/wi-fi-usb-3-0-adapter-ac1200/contact

Verder, er zit via de verkoper 2 jaar garantie op dit product. Mocht blijken dat de adapter door een defect niet meer goed functioneert, dan kan daar uiteraard gebruik van gemaakt worden.

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Drenthe47 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat de interne netwerkadapter defect raakte, heb ik de Sitecom WLA-7100 aangeschaft. Installatie via de meegeleverde cd was een fluitje van een cent. Slechts enkele keren klikken met je muis en de driver is geïnstalleerd. Verbinding maken gaat op twee manieren: via de wps-knop op je router of door de netwerkcode in te vullen. Het signaal is met deze adapter al steker dan met de standaard geleverde adapter, en daardoor dus ook het bereik. Ik ben er blii mee!