Netgear N300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netgear N300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

ferocious 26-08-2014
Geschreven voor: Netgear N300

Installatie op Windows 7 ging redelijk goed, eerst bleef de adapter steeds zoeken naar router bij de buren, maar later alsnog kunnen corrigeren. De hele avond geen problemen gehad, maar de volgende dagen alleen maar ellende. Het duurde heel lang voordat ik een IP adres kreeg, waarna ik een paar minuten kon internetten. Daarna bleef de adapter zoeken naar de router. Soms zag ik alleen maar de router bij de buren, en was die van mij niet eens zichtbaar terwijl deze een paar meter verder staat. Andere WIFI devices hebben geen problemen, dus heel snel adapter weer terug brengen!

Buurman30 11-01-2013
Geschreven voor: Netgear N300

Ik heb 2 van deze adapters gekocht. Eén in een windows 7 pc, dit ging prima en werkt goed.
De andere wilde ik op een windows 8 pc maar de adapter krijg ik niet geinstalleerd. De pc herkend hem zelfs niet eens.
Ook de zgn. windows 8 driver van de netgear website is niet in staat deze adapter aan de praat te krijgen.