TomTom PRO 7150 Truck - Reviews

Europa
TMC

snah57 25-01-2014 Product jaar of meer in bezit

6,8
ik ben chauffeur en gebruik de 7150 truck navigatie nu zo`n 1.5 jaar maar ben er niet tevreden mee.
hij staat ingesteld op 18.00 meter lang, 2.50 breed, 3,90 hoog,
10 ton gewicht (want als ik hem op 40 ton zet dan kom ik helemaal nergens met dat ding)ik heb laatst in een stad in duitsland noodgewongen met mn smartphone moeten navigeren omdat 7150 mij perse onder een bruggetje van 3.60 door wou hebben hij kon geen andere route vinden mn smartphone kon dat vrij simpel, en zo`n geintjes gebeuren vrij vaak.
en als hij een route van zo`n 1000 km uit moet tellen
dan kun je koffie gaan drinken want dat duurt wel ff.
ik ga binnenkort een beckers navigatie halen ik weet niet of die beter is maar veel slechter zal die ook niet zijn.

jaap1105 04-02-2012 Product maand in bezit

gebruik hem in vrachtwagen benelux+duitsland.
alles in te stellen, hoote totaalgewicht,breedte, asdruk en diverse instellingen voor adr.
bevalt zeer goed, en doet wat hij moet doen nl. problemen onderweg vermijden.
verder waarschuwingen voor doodlopende straten,scherpebochten en steile afdalingen incl.geluids waarscuwing[instelbaar] met andere woorden een top navigatie incl.tmc antenne[optioneel]ikwil niet anders meer.

Mark schrooder 22-06-2012

beste jaap. ik heb de tomtom 7150 gekocht. maar er staat op als ik mijn vrachtwagen daarop wil instellen.
geen ondersteuning.? moet ik dan een aparte kaart er bij kopen. met vriendelijke gr. mark schrooder