TomTom Start Europe Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start Europe Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Jos gefrustreerd 22-07-2011
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

Veel te weinig mogelijkheden. Is dit het begin van het eind van TomTom? Hij wil me ook afento een weiland insturen. Sommige nieuwe wegen kloppen wel op de kaart maar niet in de aanwijzingen!Had ik maar een concurent gekocht.......

Super7even 26-09-2010
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

Volledig nutteloos apparaat. Je kunt geen voorkeur voor de route ingeven. Ik heb 'm juist voor mijn oldtimer gekocht waarmee ik niet op de autoweg wil komen. Dat kan je echter niet ingeven. Ook het feit dat het noorden altijd boven staat ipv de rijrichting maakt dat het niet mogelijk is je te oriënteren. Dat leidt ertoe dat je vaak de verkeerde afslag neemt wanneer je, open rijdend, het gesprokene niet kunt horen. Wat mij betreft de miskoop van de maand!!!

Roel1124 28-08-2010
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

Hij doet wat die moet doen. De route uitrekenen van A naar B.
Mogelijkheden en menu zijn zéér beperkt.
Heb hem inmiddels verkocht omdat in de 2D weergave de kaart niet meedraaide met de gereden route. Dat is heel lastig als je rijdt in de auto. Volgens TomTom klopte dat de 2D weergave met noord boven gefixeerd bleef en kon dat niet aangepast worden.

cvdb001 26-07-2010
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

Heel jammer dat vooraf bij de advertentie niet wordt vermeld welke functies hier ontbreken. keuze van "vermijd snelwegen"of reisplanner ontbreken in het menu.. zeer jammer en dus teleurgesteld..

piet land 21-07-2010
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

Goedkoop blijkt voor mij duurkoop: deze tomtom kan alleen maar de snelste route uitrekenen. Wil je snelwegen mijden of de kortste route nemen, dan heb je pech en moet je een duurder model met veel poespas kopen. ik ben juist een gelegenheidsgebruiker en wil dus recreatief gebruik maken van de tomtom. Ik vind het enorm misleidend dat Tomtom op de verpakking niet vermeld dat de Start enorm beperkt is voor de huis, tuin en keukengebruiker. Ik begrijp het ook niet. heb gebeld met Tomtom, maar het is niet mogelijk om kortste route etc. erop te krijgen. dus als je af en toe eens leuk wil toeren, kies dan de allerduurste tomtom. Dat. dat kan toch niet de bedoeling zijn?

c.verstegen 21-11-2009
Geschreven voor: TomTom Start Europe Zwart

nu eneige dagen in mijn bezit.ik moet zeggen het apparaat doet wat hij belooft maar ook niet meer dan dat. kiezen tussen de snelste, kortste of met beperkte snelheid is er niet meer bij, net zo min als meer of minder nuttige plaatsen op de kaart laten zien. ideaal voor de mensen die zo snel mogelijk van Anaar B willen reizen maar heel beperkt voor hen die van de snelste (snelweg) willen afwijken.