Kenwood DNX5170DABS - Reviews

Kaarten
Europa
Resolutie
800 x 480 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX5170DABS op Kieskeurig.nl.

Freek5 01-12-2018

Gebruiksonvriendelijk rommeltje (maar voldoet wel)

Geschreven voor: Kenwood DNX5170DABS

Er is nauwelijks nagedacht over een gebruiksvriendelijke interface. Scherm zit vol met functionaliteiten/informatie die je niet nodig hebt, terwijl belangrijke dingen soms ontbreken. Een simpel voorbeeld is dat ik een overzicht van vorige en volgende muzieknummers in de afspeellijst mis. (Zat wel in de DNN9230DAB.) Ben ook erg verbaasd dat je een deel(!!!) van de instellingen bereikt door de volumeknop in te drukken. Hoe verzin je het?

Bij de concurrentie (Pioneer, Alpine) is het echter geloof ik niet beter; het is een nogal luie sector. En dit Kenwood systeem reageert wel voldoende snel. Daarnaast geeft Kenwood als enige 3 jaar ipv 2 jaar garantie. Mijn ervaring met eerdere systemen (3 fatale problemen in 7 jaar, deels Kenwood / deels ander merk) is dat die garantie helaas best nodig kan zijn.

Pluspunten

• 3 ipv 2 jaar garantie

Minpunten

• Gebruiksonvriendelijk rommeltje

Johan 10-07-2018

Heeeel helder scherm

Geschreven voor: Kenwood DNX5170DABS

Prima ding en werkt als een tierelier. En gemakkelijk zelf in te bouwen wel even uitzoeken met al die kabeltjes maar de gebruikshandleiding is duidelijk.

Carin Reijnders 06-07-2017

Groot scherm, duidelijk beeld, makkelijke instelling

Geschreven voor: Kenwood DNX5170DABS

Ik vind deze navigatie een super aankoop, zeer duidelijk, qua instelling, goed beeld, goed geluid, eindelijk een radio zonder storingen! Bluetooth telefoon was even zoeken voor in te stellen voor meer als 2 telefoons, maar is gelukt! Super tevreden!!

Arjan 18-06-2017

Zeer goede uitgebreide multimedia navigatie

Geschreven voor: Kenwood DNX5170DABS

Zeer veel mogelijkheden in een apparaat en super scherm met drie jaar kaartupdates van carmin ook zeer accuraat

Pluspunten

• Zeer mooi
  • Zuivere radio met dab+
  • Goede navigatie plus updates

Alex 22-04-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood DNX5170DABS

De combinatie van Apple Carplay, DABS, navigatie en een uitmuntend geluid. Daarbij een helder groot scherm

Pluspunten

• CarPlay
  • DABS

Minpunten