TomTom START 62 - Reviews

Resolutie
800 x 480 pixels

B. 19-07-2017

Scherp beeld, goed geluid

6 inch = 15 cm scherm, da's behoorlijk. Scherp beeld. Goed geluid. Wel erg kort op eigen accu (slechts 1 uur), maar ja, mijn huidige/oude heb ik toch ook altijd via de sigarettenaansteker..
Geschreven voor: TomTom Start 62

Officiele reactie van TomTom 01-09-2017

Mooi dat u blij bent met het beeld. De accu houdt het inderdaad niet heel lang uit zonder aangekoppeld te zijn. Het toestel is dan ook ontworpen om gebruikt te worden met de stroomtoevoer vanuit de auto. De accu is er enkel zodat u bijvoorbeeld thuis al even een route kunt inplannen.

- Rogier, TomTom

Bieleman 05-11-2017

Groot helder scherm, zeer goede ontvangst, zelfs binnenshuis

Na goede ervaring met de eerste versie van Start62 nu de tweede verbeterde versie gekocht. Start na volledige uitschakeling vlot op (50 seconden) en in stand-by-stand slechts 2 seconden.
De routeaanwijzingen zijn duidelijk. Het verkrijgen van gratis lifetime kaartupdates is een pré.
Het scherm is mooi helder en de aanraakgevoeligheid redelijk.
Meegeleverde TMC-ontvanger voor verkeersinformatie die prima werkt.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Helder display
  • Snelle opstart
  • Lifetime gratis kaartupdates en TMC-ontvanger
  • Stevige behuizing
Geschreven voor: TomTom Start 62

Roel 13-05-2018

Groot Scherm

De TomTom Start 62, een aardig speeltje voor een naar mijn mening “te hoge prijs”.

Niet veel mogelijkheden wat instellen betreft, het geluid is maar matig.
Ook het vertrouwde menu (Beeld) van TT is niet meer.
Opstarten duurt zeer lang.
Onze oude TT XL Live uit 2010 is vele malen sneller en prettiger, maar wordt helaas niet meer ondersteund, zo ook de nog oudere GO 910, jammer !!. daar zit je dan met 2 top apparaten die best nog een tijdje mee konden gaan.
Nou is niet alles negatief aan de Start 62, een mooi groot en helder beeld waar wij hem ook voor hebben gekocht.
Voor de niet veel eisende gebruiker is hij makkelijk en eenvoudig voor je van A naar B te brengen.
Niet te vergeten, er zou voor die prijs ook een thuislader bij geleverd kunnen worden zodat je niet steeds aan de PC/Laptop hoeft in verband met korte accu duur.
Geschreven voor: TomTom START 62