TomTom START 62 - Reviews

Kaarten
Europa
Resolutie
800 x 480 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom START 62 op Kieskeurig.nl.

B. 19-07-2017

Scherp beeld, goed geluid

Geschreven voor: TomTom Start 62

6 inch = 15 cm scherm, da's behoorlijk. Scherp beeld. Goed geluid. Wel erg kort op eigen accu (slechts 1 uur), maar ja, mijn huidige/oude heb ik toch ook altijd via de sigarettenaansteker..

Officiele reactie van TomTom 01-09-2017

Mooi dat u blij bent met het beeld. De accu houdt het inderdaad niet heel lang uit zonder aangekoppeld te zijn. Het toestel is dan ook ontworpen om gebruikt te worden met de stroomtoevoer vanuit de auto. De accu is er enkel zodat u bijvoorbeeld thuis al even een route kunt inplannen.

- Rogier, TomTom

Roel 13-05-2018

Groot Scherm

Geschreven voor: TomTom START 62

De TomTom Start 62, een aardig speeltje voor een naar mijn mening “te hoge prijs”.

Niet veel mogelijkheden wat instellen betreft, het geluid is maar matig.
Ook het vertrouwde menu (Beeld) van TT is niet meer.
Opstarten duurt zeer lang.
Onze oude TT XL Live uit 2010 is vele malen sneller en prettiger, maar wordt helaas niet meer ondersteund, zo ook de nog oudere GO 910, jammer !!. daar zit je dan met 2 top apparaten die best nog een tijdje mee konden gaan.
Nou is niet alles negatief aan de Start 62, een mooi groot en helder beeld waar wij hem ook voor hebben gekocht.
Voor de niet veel eisende gebruiker is hij makkelijk en eenvoudig voor je van A naar B te brengen.
Niet te vergeten, er zou voor die prijs ook een thuislader bij geleverd kunnen worden zodat je niet steeds aan de PC/Laptop hoeft in verband met korte accu duur.

Bieleman 05-11-2017

Groot helder scherm, zeer goede ontvangst, zelfs binnenshuis

Geschreven voor: TomTom Start 62

Na goede ervaring met de eerste versie van Start62 nu de tweede verbeterde versie gekocht. Start na volledige uitschakeling vlot op (50 seconden) en in stand-by-stand slechts 2 seconden.
De routeaanwijzingen zijn duidelijk. Het verkrijgen van gratis lifetime kaartupdates is een pré.
Het scherm is mooi helder en de aanraakgevoeligheid redelijk.
Meegeleverde TMC-ontvanger voor verkeersinformatie die prima werkt.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Helder display
  • Snelle opstart
  • Lifetime gratis kaartupdates en TMC-ontvanger
  • Stevige behuizing

de Haan 30-05-2019

Pech, ik gebruik Linux

Geschreven voor: TomTom START 62

Als gewone gebruiker van A naar B dacht ik een gebruiksvriendelijk Tom Tom gekocht te hebben tot ik erachter kwam dat TomTom Linux niet ondersteund. Kaarten opladen zal, als het mogelijk is, een hele toer worden.

Pluspunten

• Beeld
  • Instellingen
  • Bediening

Minpunten

• Kaart opladen niet mogelijk met Linux
  • Geen vermelding dat Linux niet ondersteund word!!!
  • Tomtom loshalen van bevestiging

TomTom Start 62 15-05-2019

Gemakkelijk, zonder toeters en bellen maar...............

Geschreven voor: TomTom Start 62

TomTom start 62 gekocht ter vervanging van mijn oude die had geen Life Time Maps.
Installatie verliep gemakkelijk en er waren al updates beschikbaar. Tot mijn stomme verbazing gaf het systeem aan dat ik niet genoeg geheugen had om dit uit te voeren. Gloednieuw!
Helpdesk TomTom: een geheugenkaart kopen. De ANWB, waar ik het product had gekocht belde ook met de helpdesk. Kreeg de ANWB een gratis geheugenkaart.