Garmin nüvi 57LM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 57LM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

George Bouwmans 24-10-2016

Goede Navigatie system

Geschreven voor: Garmin nüvi 57LM

Ik heb in het verleden al garmins gehad en vind ze beter als tomtom die ik ook gehad heb zowel de oude versies als de nieuwe ik vind bij garmin zeker het geluid beter vëel beter verstaanbaarzowel kwa duidelijkheid als volume ook het aangeven van afslagen b.v. bij stoplichten rechts af is veel duidelijker en ook het scherm veel makelijker duidelijker
En zeker ook waar voor je geld tenopzichten van tomtom maar ja tomtom de naam voor navigatie maar wil niet alles zeggen maar ja ieder voor zich

FRANCOIS 06-12-2016

Hallo,

het is niet echt een recent toestel ,maar als het goed werkt is het goed ..iedere jaar zijn er toch andere modellen !! Heb je al een kaartupdate kunnen doen ? en lukte het ...men vermeld toch levenslange gratis kaart updates ?
heeft het toestel nu een TMC functie ( sommige sites spreken elkaar tegen ,m.a.w. de ene schrijft geen TMC en de andere Wel een TMC )

grt

Wilfred 01-02-2017

Volgens mij zijn de Garmin LM modellen ZONDER verkeersinfo (TMC) Dan moet je volgens mij de LMT modellen hebben.. Op de website van Garmin wordt bij dit model in de specs ook niet gerept over TMC....