Becker Traffic Assist Highspeed 7934 Retail

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Becker Traffic Assist Highspeed 7934 Retail op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joop661949 04-01-2009

Heb ik dit alleen of,denkt iedereen och het komt wel een keer,nl het volgende.
Ik heb reeds 2,5 jaar de becker 7934 in mijn bezit en ben hier eigenlijk zeer tevreden mee gezien mijn beroep gebruik ik hem dagelijks.
Waarom is Becker zo traag met de update van het wegennet ?.
In enkele delen van nederland
loopt het huidige systeem ruim 2 jaar achter.Delaatst update is toch van october 07 ?of heb ik wat gemist?.
Ik hor graag

2008Bart 23-08-2008

Prima toestel. In mijn ogen een onder gewaardeerd merk. Een logische keuze structuur. Externe volume regeling is wel wenselijk. Degelijk bevestigingsbeugel. Gebruik het o.a. ook professioneel. In België & Nederland prima dekkingsgraad en in Frankrijk heeft het op de reis meer dan uitstekend dienst gedaan op een paar recent aangelegde rotondes na. Prima zichtbaarheid... ook met het volle zonlicht erop meer dan voldoende. Het toestel is wel up to date & meest recente kaarten. Ik ga het binnenkort inruilen voor de TA 7977.
MP3 toepassing nog nooit gebruikt, viewer doet het prima.

guidodriesen 24-07-2008

Weet iemand hoe je de spraakbestanden terug op het toestel kunt krijgen?
Waar staan deze normaal (sd of flash)
waar kun je die vinden?
Zijn deze dezelvde bij de 7919?

guido

Fraenky 27-06-2008

Hallo ik ben een trotse bezitter van de Becker 7934 ..!!
Helemaal nu met de laatste update versie 2.0 van Oktober 2007 .
Helemaal top......!!!

Henri80 20-06-2008

Ik heb de 7934 nu een jaar of 2. En helaas zijn de kaarten op dit systeem dramatisch oud.
Het apparaat zelf is niks mis mee, de software ook niet.
Hij doet het verder zelfs prima. . . .
Maar juist dat wat er toe doet, de kaarten, die zijn echt slecht. Ben al veel wegen tegengekomen die die niet kent.
(en niet alleen achterafwegen, maar ook hoofdwegen)

Ik heb de update van 2007 nog niet bekeken, maar als ik dat zo verder naar onder lees is er vrij weinig veranderd.

Het is heel jammer want vooral in bedieningsgemak vind ik dit een toptoestel. Maarja, je wilt toch de goede kant op gestuurd worden. En niet vanaf de verkeerde kant een eenrichtingsstraat in. Helaas want de kaarten zijn het enige minpunt van dit toestel.

Die van mij staat binnenkort te koop, ik ga bij tomtom shoppen.

poesen patrick 20-02-2008

je kunt de update vinden via becker.de

p.bremmers 27-01-2008

Na een kleine maand gebruikt te hebben kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Kaarten zouden wat meer bij de tijd mogen zijn. Ik zoek nog even uit of deze wellicht te updaten zijn. Apparaat voelt zeer degelijk aan. Ook de zuignap is zeer stabiel. Toch wel een vooruitgang tov navigatie op pocket PC. Natuurlijk wel iets minder mogelijkheden tav POI's etc. Daar staat wel een groter gebruiksgemak tegenover. Ik moet nog testen in hoeverre de Becker ook goed bruikbaar is bij rijden met de caravan (zie mijn vragen en antwoorden elders op dit forum)

Mirko76 12-01-2008

Ik heb de Becker 7934 nu al enige tijd in gebruik, en hij wordt echt intensief gebruikt(vrachtwagenchauffeur). Hiervoor heb ik meerdere systemen gebruikt(Navman ICN510gold, TOMTOM PDA) Maar ik moet zeggen dat hij mij zeer goed bevalt.

Vooral in mijn werk(internationaal chauffeur) is het een must dat zo'n systeem niet al te veel fouten maakt. Tot op heden heb ik het systeem op 1 fout kunnen betrappen. De kaarten zouden iets meer updates kunnen krijgen.

Nu heb ik via internet de laatste kaarten van Navteq (01-2007)kunnen verkrijgen(incl. software versie 2.0), maar TOMTOM doet dit beter(bijna maandelijks kaart updates).

Verder ben ik zeer tevreden over de duurzaamheid van het apparaat en de kwaliteit van het geluid en de afleesbaarheid van het scherm.

henkC22 09-01-2008

Eigenlijk was ik van plan om de Garmin Nuvi 760T te kopen via internet. Maar ik twijfelde ook weleens of TMC en een handsfree set voor de telefoon nou echt nodig waren, toch ook een van de redenen om naar de duurdere Garmins te kijken. Voordat ik hem zou bestellen wilde ik hem wel eerst in het echt zien. En toen lag daar in de winkel de Becker 7934 in de aanbieding. Eerst thuis de reviews gecontroleerd en het leek me het proberen waard. Mocht hij me niet bevallen, dan kan ik over een half jaar alsnog die Garmin aanschaffen, die dan al gauw weer 100 euro goedkoper is en dan is die Becker bijna gratis.
Goed, nu dus sinds midden november dit apparaat in gebruik, en hij doet het prima. Er meteen een 2GB kaartje bijgekocht zodat heel Europa erop past. De software versie die erop stond was B1.0 en ik heb de laatste versie (B1.3.2)van de Becker site gehaald en probleemloos de update gedaan. Net als de vorige reviewer echter al aangaf, is ook bij mij de versie die aangegeven wordt nog steeds B1.0 en dat is verwarrend. Ik weet echter zeker dat hij is geupdate. Heb zelf de .txt files wat aangepast zodat sommige teksten die weergegeven worden iets anders zijn. Zo is het commando 'Verkeersregels opvolgen!' door mij aangepast in 'Goede reis' en dat is toch een stuk vriendelijker. Heb de indruk dat na de update het apparaat een tikkeltje langzamer reageert op commando's, maar niet hinderlijk. Navigeren gaat goed en probleemloos. De beeldweergave is prima, hij geeft precies weer wat ik moet weten. Het geluid is voor verbetering vatbaat, maar ik kan niet vergelijken met de concurrentie, dit is mijn eerste navigatiesysteem.
De Navteq kaart is niet 100% up to date, maar in de praktijk is dat eigenlijk geen probleem. Kortom, tot dusverre een tevreden gebruiker. Nu nog een keer waarschuwingen voor flitsers installeren.

Mr.Dogman 28-10-2007

Gebruik nu een jaar de Becker 7934. Bevalt mij zeer slecht. In het begin problemen om de DVD's over te zetten naar de SD-kaart. In grote steden geregeld vastlopen en verkeerd sturen. Zelfs in steden waar meer dan 4 jaar geleden wijzsigingen zijn gedaan werd ik nog de verkeerde kant of afgesloten wegen ingestuurd. Omdat apparaat telekens vastliep deze zomer bij de importeur terug geweest. Nieuwe software er op gezet. Nu helemaal puinhoop. In lange tunnels uiteraard geen verbinding maar uit de tunnel niets van de route opnemen dus uitzetten en weer opnieuw alles in programmeren. Heel vaak dat bestemming geïsoleerd ligt en niet berekend kan worden. Dit zelfs bij vliegvelden bij grote steden.
Zal dit apparaat nooit aanraden.

Gerbrand 30-05-2007

Becky is een uitstekende navigatie systeem. Heb hem nu een jaar in mijn bezit en kan u vertellen dat dit apparaat mij zeer goed bevalt. Natuurlijk geeft het apparaat wel eens een foutje maar dat wijt ik aan allerlei communicatie apparatuur in de omgeving. ( mobieltjes, zenders etc. )
Ik gebruik hem ook vaak als MP3 speler. Je kunt 4 GB Sd kaartjes kopen (internet). Hierop heb ik heel Europa opgezet en mappen gemaakt met muziek. Ideaal!

Dhr L.Willems 15-05-2007

> Sinds oktober 2006 in mijn bezit.
> Helder beeld,snelle navigatie. Eenvoudig in gebruik,.
> 2 nadelen; geen beschermhoes, touchscreen is daarom zeer kwetsbaar.
> Apparaat ligt nu al 2 mnd bij servicedienst van Becker ivm schermbreuk. Er
> zijn voor dit type nog steeds geen reserve-schermpjes leverbaar! Becker
> Jammer ik vond het een prettig apparaat!

Roan 53 13-05-2007

Prima apparaat vind overal feilloos de weg satelieten
worden ook snel gevonden heb update ook uitgevoerd
tevens heb ik het flitspalen bestand van speedlimit
er opgezet werkt ook goed.

Ko N 24-03-2007

Meer dan een half jaar in bezit (ca. 9 maanden) en dit lijkt me de juiste tijd om een volgende review / beoordeling te plaatsen:

Zijn er zeer tevreden over, ondanks kleine missertjes in sommige routes de afgelopen 9 maanden. Ook alle updates uitgevoerd. Apparaat blijft snel op gang komen. Tevens het flitspalen bestand geinstalleerd en dit is een welkome aanvulling voor onze BECKY.

Ook de update op de hoogtemeter uitgevoerd, welke eerder staat beschreven in een review / reactie.

Kortom: een geweldig apparaat met weinig toeters en bellen, maar wel zeer doeltreffend. Een aanrader !!

Overige updates via de Becker site: http://www.becker.de

Lucvanlooy 09-03-2007

ik heb de becker highspeed aangekocht en ben er super tevreden van , vind satellieten zelfs in het midden van de woonkamer binnen de minuut en de software is ook van uitstekende kwaliteit
Hiervoor had ik een tomtom one maar deze heb in van pure miserie terug naar de winkel gebracht, sofware hiervan is echt niet up to date en toestel moest regelmatig gereset worden

Harry NL 05-03-2007

Agelopen week de Beckie gebruikt voor een rit naar Dresden, een pension op een klein weggetje aan de rand van Dresden en perfect in 1 keer heengereden, daarna van Dresden naar Harrachov in Tsjechie en dat ging ook perfect. De Becker wilde ons alleen via Gorlitz sturen maar we namen een andere grensovergang en de nieuwe route werd heel snel berekend. Ook van Tsjeche terug naar Nederland ging zonder problemen, dus tot nu toe zijn wij uiterst tevreden met dit apparaat. Ook de satelieten had hij, vind ik dan, snel gevonden. Heb alleen de update nog niet durven uit te voeren aangezien er bij sommigen op deze site nog wel eens mislukten en hij vind nog alles wat ik nodig heb. PS: ook het moodlight effect is in het donker wel grappig.

Ton Paulussen 01-03-2007

Waardeloos apparaat.
Het duurt veel te lang eer hij een satteliet gevonden heeft. Soms wel 5 minuten.
Maak veel fouten .
Ik heb hem terug gebracht naar de leverancier en mijn geld terug gekregen.
Ik denk dat ik nu een TomTom 910 ga kopen

T. van Wynen 28-02-2007

Ik kan de positieve ervaringen echt niet begrijpen. Inmiddels heb ik in de garantieperiode mijn 2e 7934. Ook deze vindt de satelieten abnormaal traag en raakt in Utrecht en Eindhoven ook de weg kwijt. Voorts krijg ik net als bij de eerste te pas en onpas de melding dat ik nu rechts of links moet afslaan terwijl ik op de snelweg rijd. Ook met externe antenne duurt het vinden van satelieten langen en raakt hij ook voortdurend de weg kwijt zodat ik hem absoluut nooit kan vertrouwen. Dezelfde routes heb ik gereden met gebruikmaking van de TomTom van mijn broer. Wat een verschil, deze vindt de satilieten snel en raakt in Eindhoven, Utrecht of waar dan ook nooit de weg kwijt. Er kan er dus maar één de beste zijn. Ook mijn winkel verkoopt inmiddels geen Becker meer, dat zegt al genoeg.

carlo kops 24-02-2007

Ik heb het apparaat nu een paar weken in bezit en ben eigenlijk heel erg tevreden.echter een klein minpuntje is dat je even moet wachten voor hij een sateliet heeft gevonden.maar als je hem even van te voren aanzet dan is het na een minuut of twee wel gepiept.hij werkt ook goed op postcode en is heel snel met het herberekenen van een nieuwe route als je verkeerd rijd.
je moet dit apparaat eigenlijk niet via internet kopen maar in een winkel want dan kun je tenminste terug voor advies en voorkomt heel wat vragen. verder heeft hij ook een goede ontvangst achter een ww voorruit en het voetje is van uitstekende kwaliteit rammelt niet.
trouwens de snelheidslimieten die hij laat zien met name in duitsland werkte perfect.

aalden 20-02-2007

ik heb de becker TAH 7934 ook aangeschaft,vanwege de zeer goede reviews op deze site.
ok ben zeer tevreden over mijn becker.hij brengt je waar je wezen moet.
ik heb net de update gedaan (heb hem zins 3 weken en de versie 1.2 d)ging heel makkelijk nl bestand uitpakken en de 2 mappen kopieren naar de sd kaart (wel op een aparte sd kaart gedaan)kaartlezer en binnen een paar minuten zit alles erop. kaart in de becker doen ,aan doen en alles gaat vanzelf.
als ie op 100% is kaart eruit en je sd kaart van europa er weer in doen en navigeren maar weer.
kort samengevat een super goede navigatie......
werkt ook goed met een warmtewerende voorruit, want ik heb nl geen last met de opel vectra.

Dummy 25-01-2007

Ik heb de Becker intussen ruim een half jaar in bezit en ben er uiterst tevreden mee. Heb direct een 2GB kaart gekocht om heel europa te installeren. Dit ging zeer eenvouding met behulp van een kaartlezer. Afgelopen zomer naar Spanje gereden en o.a. in Barcelona naar locaties gereden die ik thuis al had opgezocht. Dat had ik met een kaart niet zo eenvoudig gered. Ik ben zelf wel een keer fout gereden in Barcelona (het blijft wel opletten waar je rijdt) en toen was ik erg gelukkig dat de Becker me weer op het juist spoor zette. Als je het apparaat een paar keer hebt gebruikt dan gaat de bediening ook vanzelf. Die ene minuut wachten op de satellieten is ook geen issue. Het is alleen even spannend als je een tunnul uit komt en direct daarna een aantal afslagen moet nemen. Met andere woorden absoluut een aanrader. Alleen die A50 bij Arnhem. Maar dat is al door velen genoemd.

Pinda 19-01-2007

Deze Traffic Assist Highspeed een half jaar geleden aangeschaft. Heeft ons nog niet in de steek gelaten en de vakantie naar Frankrijk was relaxter aangezien we geen enkele keer fout zijn gereden. Inmiddels heb ik de update zoals al op deze site vermeld uitgevoerd en bij mij ging de installatie heel erg gemakkelijk. SD kaart in de kaartlezer van de computer de uitgepakte bestanden op de kaart gezet en de kaart in de Traffic Assist gestoken. Bij het aanzetten werd de update vanzelf uitgevoerd. Na de update de bestanden weer van de SD kaart verwijderd. Alles werkte volgende de bij de update bijgevoegde handleiding. Inmiddels een 2GB kaart aangeschaft en heel Europa op de kaart gezet via de kaartlezer dat gaat velen malen sneller dan de kaarten van de DVD via de USB kabel op de SD kaart te zetten. Kan niet anders vertellen dan dat ik uiterst tevreden ben.

Miss AvH 14-01-2007

Ik heb de update van internet gehaald maar Marie blijft zoeken naar sateliet.
Gisteren pas na 15 km kon ze verbinding maken. Ook voorheen vond ik dat ze
langer moest zoeken naar de sateliet. Toen ik ze pas had aangeschaft kon ik
vanuit de huiskamer verbinding maken. Kan ik hier iets aan veranderen? Verder
kan ze niet meer opstarten sinds ik de update op de sd card heb gezet. Ik moet
ze aanzetten terwijl de kaart er uit is geklikt. Dan komt de melding: volg de
verkeersregels en kan ik de kaart inklikken. Wanneer de kaart er in zit blijft
ze hangen op het Beckerteken

Bert2007 03-01-2007

BTAH 7934 vindt satelieten vlot. Nederland, Duitsland, Zwitserland en Italie
uitstekend de weg kunnen vinden met de voorgeinstalleerde software. In een
uitzonderlijke geval Italie net langs berghelling bij centrum Perugia even
niet. Wegaanduiding via stem over het algemeen duidelijk, bij gecompliceerde
omstandigheden, zoals een rotonde met meer dan 4 afslagen of meervoudige
splitsingen, even meekijken op het scherm. De zuignap blijft verbazingwekkend
goed vastzitten op de voorruit van mijn Volvo 480. Toeristische bestemmingen,
bijzondere hotels, en andere noodzakelijkheden zoals een ziekenhuis weet ze tot
mijn verbazing goed te vinden. Moest in het begin wel even de geprinte
gebruiksaanwijzing nalezen. Zeer tevreden na een half jaar.

Klaas100000 28-11-2006

Ik begrijp werkelijk niets van de diverse negatieve beoordelingen! Het is
gewoon een simpel en goed navigatieapparaat. De satellieten worden bijna altijd
binnen 1 minuut gevonden. Verder is de bediening simpel, zijn de aanwijzingen
duidelijk en kom ik altijd zonder problemen op het juiste adres. Gezien
verhouding prijs - kwaliteit gewoon een goed apparaat.