TomTom Start 25 M Western Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 25 M Western Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Erik 03-01-2017

Updaten kaarten gaat met krakkemikkig software

Nee ik zou niemand meer aanraden om een tomtom te kopen die de updates via My Drive Connect verzorgt. Dit programma is een drama. Vier maanden geleden een nieuwe tomtom Start 25 gekocht en nu moet de kaart Europa geupdate worden. Na enkele pogingen zelf te hebben uitgevoerd de hulp van de tomtom helpdesk ingeroepen. Na eerst een email advies en een installatie die 12 uur heeft geduurd maar de helpdesk gebeld.

Pluspunten

• kaart overzichtelijk

Minpunten

• waardeloze update communicatiesoftware

Marcel 26-11-2016

micro USB defect

Het leek zo mooi een nieuwe TomTom met voice control en lifetime maps. Maar dan moet hij het wel blijven doen. Na een jaar ging de aan-uit knop haperen, na 2 jaar is de micro-USB ingang defect waardoor hij niet meer oplaad. De voice control heeft het nooit gedaan. Al met al geen beste investering.

Pluspunten

• Life time maps

Minpunten

• aan zetten werk vaak niet
  • USB ingang defect
  • erg traag met opstarten

Alexander Ostlund 09-06-2016

Prima apparaat

prima bevallen tot nu toe. Updaten duurde even, maar de lifetime kaarten update is dat zeker waard. Je sluit hem aan, aanmelden bij TomTOm en de computer doet de rest. Echt een digibeet kan er zelfs geen moeite mee hebben. Je moet alleen niet verwachten dat het binnen 10 minuten klaar is.
Ophangen in de auto is ook geen probleem, aanzetten en gps is onmiddelijk gevonden, zelfs met een dashcam die erboven hangt en getint glas. Instellingen instellen zoals jij wilt dat je tomtom screen eruit wil zien en het enige wat je nog zelf moet doen is sturen en gas geven.

albert1977 03-02-2015

03-02-2015
lifetime update. op het moment dat ik dit apparaat kocht was de a15 ten zuiden van het eemhavengebied al maanden klaar. ook na twee maal updaten wordt ik verkeerd gestuurd. aan het eind van de update krijg ik de opmerking dat mijn kaart verouderd is en ik een nieuwe kan kopen. Hij was al verouderd toen ik hem kocht en lifetime is die van een eendagsvlieg. zelfs voor mijn huisadres zit ie er meer dan 100 mtr naast. ik heb voor alles een 1 genoteerd. het doet er namelijk niet toe hoe hij er uit ziet als is de basis functie niet zijn werk doet. ik zou hem nooit meer kopen. er zijn goedkopere onbetrouwbare navigatiesystemen

pbrk 21-10-2013

Het navigeren functioneert voortreffelijk. Het enige minpunt is dat het updaten van de maps in windows 8 voor geen meter functioneert. De software is browserbased en met chrome gaat het dus echt niet. Met internet explorer 10 was het ook zo goed als onmogelijk. Uiteindelijk was mijn nieuwe TomTom zelfs even leeg. HEt ding valt steeds uit (usb verbinding valt weg). Gelukkig is het goed gekomen, maar je wordt wel wat huiverig voor de volgende kaart update...

Sircaspar 29-06-2014

als je een televisie koopt, vindt je het toch niet normaal als het beeld uitvalt als je een andere zender kiest? Dan is het bij een Tomtom-update toch ook niet normaal dat je je kaarten kwijtraakt als je een update probeert te doen? Sorry dat ik het zeg, maar Tomtom heeft je een complete f*ck-up in de maag gesplitst, en nu moet je er nog blij mee zijn ook? Ik heb hetzelfde probleem (en na 2 dagen nog steeds geen kaarten!) en ik vind dit gewoon een slecht product met ronduit belabberde software.

Th9006186 16-10-2013

Beeld is nog duidelijker, maar eigenlijk heb je geen beeld meer nodig omdat je vooraf wordt geinfomeerd wanneer de volgende afslag plaatsvindt. Hiermee bedoel ik dat zodra je een afslag hebt gedaan, de volgende afslag dircet na de afslag al wordt besproken (over x meter of km de afslag naar rechts of links) en je dus weet wanneer deze eraan gaat komen.Uiteraard krijg je vlak voor de afslag een melding, maar alleen al het feit dat je meer vooraf wordt geinformeerd wanneer er iets wijzigt,is een geweldige verbetering wat bijdraagt aan de veiligheid omdat e minder op het scherm kijkt

indy666 15-10-2013

Heel mooie tomtom,uitpakken aansluiten op je computer even aanmelden en updaten.
Allemaal vrij gemakkelijk te doen.
Meteen de nieuwste kaart van Europa.
Het scherm is heel overzichtelijk met de nieuwe lay-out.
Ook lekker groot, en wat mij op viel was dat hij snel is tegen over de oudere types.

Big T 15-10-2013

De oude Tomtom was na 9 jaar aan vervanging toe. Deze Tomtom heeft een helder scherm en duidelijkere stemmen, de lifetime maps is een zeer goede service en ik kan er weer op vertrouwen dat de Tomtom me de goede kant wel opstuurt.

MrNobodyAgain 15-10-2013

Prima navigatie systeem, het enige onderdeel dat mist is van te voren routes via verschillende punten kunnen plannen. Verder een mooi groot scherm, duidelijke aanwijzingen en vlot in alles wat hij doet (signaal vinden, routes berekenen / aanpassen).