TomTom Start 20 M Europe 45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 20 M Europe 45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

J. Weeber 25-12-2016

Prima instapmodel voor de smallere beurs.

Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Ik rijd niet zo heel veel auto, mijn oude TomTom was out of date, dus nieuw instapmodel gekocht. Ik hoef niet allerlei functies erop die ik toch niet gebruik. Dan heb je voor zo'n 100 euro hier meer dan genoeg aan. Mooi 3d breedbeeld, duidelijk geluid dat harder klinkt als je harder rijdt, intuïtief gebruiksgemak en vooral: gratis lifetime maps. Dus geen kaarten kopen meer. Er kan ook nog een micro-sd kaartje in, als je het geheugen wilt uitbreiden. Mensen met een dikkere portemonnee zullen misschien voor een duurder model gaan, maar wie gewoon navigeren willlen heeft aan de TomTom Start gewoon een goed apparaat.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Bedieningsgemak
  • Gratis nieuwe kaarten
  • Geheugen uitbreidbaar

Henk 07-03-2016
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Heb 1,5 jaar geleden deze tomtom gekocht. Heeft veel problemen met satellieten vinden, duurt 10 minuten tot een uur (!) eer je verbinding hebt. Valt ook regelmatig weg, natuurlijk altijd als je ergens in het hartje van een onbekende stad rijdt.
Onder garantie heb ik intussen nummer drie, maar ook deze heeft problemen met ontvangst. Ga hem binnenkort maar weer proberen om te ruilen. Misschien dat 4 keer eindelijk scheepsrecht is?

Op een paar punten een positieve beoordeling, die geldt voor die paar keren dat hij het vlekkeloos doet. Verder is het een waardeloos apparaat dat alleen maar ergernis geeft.

Sonar-2 14-03-2016

Herkenbaar! Enige oplossing: weggooien en een ander merk/type systeem kopen.... Oude (entry level) TomTom werkte prima, deze is regelmatig de weg kwijt. Veiligheidsissue: Soms laat hij je opeens (en ten onrechte) op het laatste moment een kleine afslag nemen op een drukke N-weg. Je staat boven op de rem!. Of, eerst beweren dat je op de rotonde de 2e afslag moet nemen, maar op de rotonde je opeens de 1e laten nemen - allemaal omdat hij de satelliet is kwijtgeraakt. Reactie van TomTom zelf: Ja, maar U heeft ook een van onze goedkopere modellen gekocht.... (ook mijn goed functionerende oude TomTom was zo'n entry level model...).

mvlent 20-10-2015
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Werkelijk waar een vreselijk product. Aansluiting is niet heel solide (meteen al defect, is toen vervangen), de bediening is verre van soepel (touch reageert heel slecht), het systeem is heel langzaam en het ergste is dat updates niet lukken omdat het systeem niet als verbonden wordt herkend op de computer. Geen aanrader dus!

vheerden 16-08-2015
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

ik heb deze tomtom nu een week in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik dit een hele fijne tomtom vindt ,alleen was het installeren op de computer wel wat lastig , maar met behulp van de helpdesk van tomtom werkt deze nu perfect .
een nadeel is dat ik mijn rds tmc traffic reciever die ik eerst op mijn tomtom one had ,nu niet meer kan gebruiken ,ook niet met een hulpstuk, dus ben ik genoodzaakt om een nieuwe traffic reciever te kopen .
deze tomtom vindt ik beter dan mijn vorige de tomtom one 3de edition

Sonar-2 19-11-2014
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Teleurgesteld - snelheidsaanduiding functioneert slecht, scherm lastig te bedienen doordat het te snel 180 graden kantelt, flitsers niet in 1 keer uit te zetten (je moet door een lijst met alle soorten flitsers die je 1 voor 1 aan/uit moet zetten). En zo zijn er nog wel meer punten. Had gehoopt dat TomTom ten opzichte van onze vorige versie in 3 jaar tijd een beter product had ontwikkeld, maar helaas. Zelfs het vinden van de GPS zenders duurt niet korter, maar langer.... 'k Had beter ook naar producten van andere fabrikanten kunnen kijken..

Sonar-2 09-03-2015

Na langer gebruik blijkt ook nog dat door de slecht functionerende GPS Tom Tom de weg kwijt raakt en opeens de meest vreemde & gevaarlijke instructies geeft - plotseling van de weg afmoeten, opeens afslaan op een rotonde terwijl de vorige instructie nog rechtdoor rijden was. Het wordt een gevaarlijk apparaat, dat eigenlijk uit de handel zou moeten worden genomen.

Durango 7 16-09-2014
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

In februari van dit jaar een Tomtom gekocht maar na enkele dagen bracht ik het terug omdat het niet functioneerde, ik heb een nieuwe gekregen en na drie weken ontstond er weer problemen, de scherm werd wit geen GPS ontvangst en heel veel ellende, kort daarop contact opgenomen met service center en ik mocht het apparaat opsturen, na software updating kreeg ik het terug, de Tomtom draaide enkele dagen goed en het ellende begon weer opnieuw het apparaat geeft aan dat er geen kaarten gevonden zijn, ik heb het probleem wederom besproken met de service afdeling van Tomtom maar deze keer waren ze niet zo snel met te reageren en als ze reageren geven ze aan dat ik het zelf maar op moet lossen, de Tomtom is waardeloos en te duur en de service en klantvriendelijkheid is ook ver zoeken bij Tomtom.

HennyHaverkort 10-05-2013
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Prima simpel en duidelijk direct kaarten erop en geüpdatet . Minpuntje geeft geen nog te rijden km aan wel de tijd even wennen.

Jan_Sl 10-07-2013

Ik heb het vorige model, de Start 20 (zonder M). Hierin kan je bepalen welke zaken in de balk reachts-onder komen te staan. De te rijden KM is wel degelijk een optie, net als huidige tijd, aankomst tijd, nog te rijden reistijd. Kun je allemaal aan/uit zetten in het "optie" menu.

Michiel Cornelis 26-04-2013
Geschreven voor: TomTom Start 20 M Europe 45

Van de week heb ik deze TomTom gekocht. Gisteren voor het eerst gebruikt en ben zeer tevreden. Haarscherp beeld en zeer eenvoudig op voorruit te bevestigen.

Met een goed gevoel rij ik van de zomer richting mijn vakantie-adres in Frankrijk. Nog even een tip voor geïnteresseerden, maar met code TTKNVBQ2040512 krijg je 45 euro korting op dit product.

anjoke 03-05-2013

Waar heb je hem gekocht? hoe kan ik deze code gebruiken om korting te krijgen?

wanhoop 17-05-2013

De kortingsaktie liep tot 5 mei 2013...

G.Terpstra 15-10-2014

Goedemiddag
Ook ik ben van plan om een Tomtom 20 m aan te schaffen Toen las een mail waar je een code korting kunt invullen ,waar kan ik die ontvangen of douwloden ???
Graag een rea. van Michiel Cornelis.
Bij voorbaat dank.
G. Terpstra Franeker