TomTom Start 20 M Europe 45 - Reviews

6,1

Henk 07-03-2016 Product jaar of meer in bezit

4,2
Heb 1,5 jaar geleden deze tomtom gekocht. Heeft veel problemen met satellieten vinden, duurt 10 minuten tot een uur (!) eer je verbinding hebt. Valt ook regelmatig weg, natuurlijk altijd als je ergens in het hartje van een onbekende stad rijdt.
Onder garantie heb ik intussen nummer drie, maar ook deze heeft problemen met ontvangst. Ga hem binnenkort maar weer proberen om te ruilen. Misschien dat 4 keer eindelijk scheepsrecht is?

Op een paar punten een positieve beoordeling, die geldt voor die paar keren dat hij het vlekkeloos doet. Verder is het een waardeloos apparaat dat alleen maar ergernis geeft.

mvlent 20-10-2015 Product jaar of meer in bezit

4,2
Werkelijk waar een vreselijk product. Aansluiting is niet heel solide (meteen al defect, is toen vervangen), de bediening is verre van soepel (touch reageert heel slecht), het systeem is heel langzaam en het ergste is dat updates niet lukken omdat het systeem niet als verbonden wordt herkend op de computer. Geen aanrader dus!

vheerden 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb deze tomtom nu een week in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik dit een hele fijne tomtom vindt ,alleen was het installeren op de computer wel wat lastig , maar met behulp van de helpdesk van tomtom werkt deze nu perfect .
een nadeel is dat ik mijn rds tmc traffic reciever die ik eerst op mijn tomtom one had ,nu niet meer kan gebruiken ,ook niet met een hulpstuk, dus ben ik genoodzaakt om een nieuwe traffic reciever te kopen .
deze tomtom vindt ik beter dan mijn vorige de tomtom one 3de edition

Sonar-2 19-11-2014 Product maand in bezit

5,5
Teleurgesteld - snelheidsaanduiding functioneert slecht, scherm lastig te bedienen doordat het te snel 180 graden kantelt, flitsers niet in 1 keer uit te zetten (je moet door een lijst met alle soorten flitsers die je 1 voor 1 aan/uit moet zetten). En zo zijn er nog wel meer punten. Had gehoopt dat TomTom ten opzichte van onze vorige versie in 3 jaar tijd een beter product had ontwikkeld, maar helaas. Zelfs het vinden van de GPS zenders duurt niet korter, maar langer.... 'k Had beter ook naar producten van andere fabrikanten kunnen kijken..

Durango 7 16-09-2014 Product half jaar in bezit

3,7
In februari van dit jaar een Tomtom gekocht maar na enkele dagen bracht ik het terug omdat het niet functioneerde, ik heb een nieuwe gekregen en na drie weken ontstond er weer problemen, de scherm werd wit geen GPS ontvangst en heel veel ellende, kort daarop contact opgenomen met service center en ik mocht het apparaat opsturen, na software updating kreeg ik het terug, de Tomtom draaide enkele dagen goed en het ellende begon weer opnieuw het apparaat geeft aan dat er geen kaarten gevonden zijn, ik heb het probleem wederom besproken met de service afdeling van Tomtom maar deze keer waren ze niet zo snel met te reageren en als ze reageren geven ze aan dat ik het zelf maar op moet lossen, de Tomtom is waardeloos en te duur en de service en klantvriendelijkheid is ook ver zoeken bij Tomtom.

HennyHaverkort 10-05-2013 Product paar dagen in bezit

Prima simpel en duidelijk direct kaarten erop en geüpdatet . Minpuntje geeft geen nog te rijden km aan wel de tijd even wennen.

Michiel Cornelis 26-04-2013 Product paar dagen in bezit

Van de week heb ik deze TomTom gekocht. Gisteren voor het eerst gebruikt en ben zeer tevreden. Haarscherp beeld en zeer eenvoudig op voorruit te bevestigen.

Met een goed gevoel rij ik van de zomer richting mijn vakantie-adres in Frankrijk. Nog even een tip voor geïnteresseerden, maar met code TTKNVBQ2040512 krijg je 45 euro korting op dit product.