Seagate Business Storage 2-Bay NAS 4TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Seagate Business Storage 2-Bay NAS 4TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wim_k_ 15-03-2014

na ruim een maand in bezit valt het apparaat toch een beetje tegen. Vooral de software die meegeleverd is werkt niet naar behoren.
De Recycle Bin manager verwijdert niet de data die hij zou moeten verwijderen na verlopen van de bewaar periode. Opdrachten als "delete all" doet niets, aanvinken om te verwijderen doet soms wat maar meestal niets (of niets anders dan de vinkjes weghalen).
De REBOOT functie in de software doet ook niets.
Support is alleen in USA te verkrijgen!

aptje 27-10-2014

@wim_k, ik heb exact dezelfde problemen met de Recycle Manager, er gebeurt niets na Delete All.
Ook ik heb een 2-Bay NAS 4TB.

Ik had eerst nog andere problemen ('share permissions worden telkens gewist') maar die zijn na een firmware upgrade (2014.00319) gelukkig verholpen.

Het probleem met de Recycle Manager heb ik zojuist bij Seagate aangemeld als probleem.