Vogel's WALL 3225 - Draaibare tv-beugel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's WALL 3225 - Draaibare tv-beugel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Richard 24-01-2023

Muurbeugel voor TV

Goed en kwalitatief product wat aan verwachting voldoet.
Makkelijk te monteren en alles wat je nodig hebt is meegeleverd

Pluspunten

• Kwalitatief prima
  • Makkelijke montage

Jessica 17-10-2018

Fijne TV beugel voor in de slaapkamer!

Ik heb onlangs deze TV-beugel gekregen om te testen in mijn nieuwe huis. Wij gebruiken hem in de slaapkamer. TV kijken op zondag ochtend of als je ziek bent, is nu veel fijner doordat we hem nu in de juiste hoek kunnen stellen. Het design is mooi strak en valt niet teveel op. Ook als je hem niet uit hebt geklapt valt hij strak genoeg tegen de muur. Ik zou hem iedereen aanraden omdat de prijs kwaliteit verhouding heel goed is!

MRusscher 30-09-2018

Mooi en degelijk

De installatie gaat prima als je je van te voren goed inleest. Maar enige ervaring met doe het zelf is ook wel handig.
Onze tv is 55 inch en kan niet de volledige draai maken en komt dan tegen de muur. Een dubbele arm is voor onze tv beter. Kantelen werkt ook goed maar gebruiken wij niet in de woonkamer. Voor de prijs is het echt een goede, stevige beugel.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi, strak
  • Goede prijs

Carolien 26-09-2018

Handige muurbeugel

Aangezien ik deze muurbeugel in mijn bezit heb op het moment, wil ik er wel iets over vertellen. Deze muurbeugel was om mee te beginnen niet lastig om op te hangen. Alles wat daarvoor nodig was zat erbij en het wees zich vanzelf eigenlijk. Ook de tv monteren was heel gemakkelijk en zo gedaan. En eenmaal hangende is het even zoeken naar hoe je de tv wilt kantelen of draaien. Als dat precies zo is hoe je wil, dan kun je heerlijk tv kijken, in ons geval, vanuit bed.
De maximale afstand vanaf de muur naar de tv is rond de 30 cm en daardoor denk ik dat grotere televisies misschien de draaihoek niet helemaal halen, maar dit heb ik niet getest.
Kortom, gewoon een heel degelijke muurbeugel, zeker de moeite waard als een niet kantel en draaibare muurbeugel geen optie is!

Schuttevaar 26-09-2018

Vogel wall standaard

Een Vogel wall 3225 standaard is een uniek design en lijkt mij handig in gebruik. Je tv kunnen draaien in richtingen die je wenst en vlak / plat aan de muur. Het product is handig in gebruik , volgens de gebruiksaanwijzingen kan je hem zo plaatsen. Het makkelijke is dat je tv in alle kanten draaien. En het handig in gebruik is. Het design ziet er mooi en strak uit en maakt de tv helemaal af. De kabels kan je wegwerken en stevig in gebruik. Het makkelijke aan dit design is dat je het alle richtingen kan draaien en de kabels vanzelf meegaan en niet te zien zijn. Het product is wel duur in aanschaf.

Ik zou dit product zeker aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Strak design
  • Draaibaar

Minpunten

• Duur in aa schaf

Henk 26-09-2018

Mooie beugel

Mooi, strak en goed afgewerkt. Het product is eenvoudig en makkelijk in gebruik. Met de App makkelijk op te hangen. Door het kantelen is er eenvoudig een juiste positie te vinden om prettig en goed tv te kijken. De snoeren zijn mooi weg gewerkt in een gootje.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Makkelijk in gebruik

Tassie11 23-09-2018

Fijne muurbeugel

Hele fijne muurbeugel die fijn in gebruik is. Hij beweegt soepel en gaat met weinig moeite in een andere stand. Het uiterlijk ziet er robuust uit . Verder is hij makkelijk in elkaar te zetten door de duidelijke gebruiks aanwijzing. Need i say more? Eigenlijk heeft deze muurbeugel geen minpunten. Enige nadeel vind ik alleen dat deze muurbeugel wa aan de dure kant is.

rickkert 21-09-2018

Vogel's WALL 3225

Momenteel test ik een muurbeugel van het merk Vogel’s het gaat om het Type Wall 3225. Bij het leveren van het product zat het netjes verpakt met een beschrijving erbij zelfs via de PC kon er een handleiding gevraagd worden. Met de handleiding erbij red een niet technisch persoon dit ook.
Er zat voldoende materiaal bij en diverse bouten en plug’s dit voor de diverse schroeven die je kan gebruiken voor het ophangen. Ik denk wel dat ik in het vervolg kies voor een muurbeugel die ook verder kan draaien en dus 2x kan knikken. Deze zijn ook te koop van het merk Vogel's. Op het design is niks aan te merken het is een stevige beugel van degelijk materiaal, De afwerking is ook netjes gedaan en ziet er strak uit. Let wel op bij het aanschaffen van de beugel dat de speakers van de tv niet voor de bevestiging zitten dit kan trillingen veroorzaken en verstoring in het geluid. Een minpunt vindt ik wel de prijs.

Pluspunten

• afwerking
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs

Glabo 19-09-2018

Stevige, goed afgewerkte TV beugel

Ik heb een tijdje rondgekeken voor een TV beugel maar twijfelde welke aan te schaffen.. Tot ik deze kreeg om te testen! De installatie ging eenvoudig, al moest ik wel even langs de doe-het-zelf winkel omdat de bijgeleverde schroeven en pluggen niet geschikt waren voor mijn 8cm dikke gips muur.
Maar dit was geen groot probleem! Verder erg tevreden over de kwaliteit en de afwerking van de beugel. Het ziet er allemaal stevig uit!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitstraling
  • Afwerking

Minpunten

• Prijs kwaliteit (best duur)